Heffalump mamma Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 De siste dagene har jeg vært så utrolig mye bedre i bekkenet. Nå kjenner jeg nesten kun smerter i symfysen noe som vistnok skylles bekkenlåsning (i følge fysioterapaut). Veldig herlig, å jeg føler jeg kan gjøre mer om dagen for å få tiden til å gå fortere. Vanlig å bli bedre i bekkenet på slutten??
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Fysioterapauten min sa det var vanlig å bli bedre mot slutten pga at hodet festet seg. Skulle ønske det var meg :-)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Tror det er mange som blir bedre mot slutten, da har jo egentlig alle bekkenløsning:) jeg hadde en god periode da han seg ned i bekkenet, men nå er det veldig vondt igjen, så det varierer kanskje litt! Du får nyte det de siste ukene:)
silena Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Heldig du Så deilig da! Men ikke overbelast deg så du plutselig får vondt igjen. Det er fort gjort.
mor88venternr3 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hos meg oxo har bekkenløsningen blitt bedre, er 35+6 nå i dag, og jeg har oxo tenkt tanken på at snuppa her har festet seg nå.. Hun lå godt ned med hodet for ett par uker siden..
lifa og Eline Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Hei da skjønner jeg hvorfor jeg plutselig klarte å gå normalt igjen 2-3 uker før fødselen. Slet også med bekkenløsning og ble bede noen uker før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå