Molait Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hei. Tenkte jeg skulle dele litt erfaring:) Når du har vasket så tørk med hårføner. Da blir de helt tørre (også i valkene om du løfter litt til side..hehe) Dette kan og brukes i armhulevalkene og andre valker du måtte finne;) (etter bad f.eks.) Alle jeg har hørt om som ar brukt dette sier at babyne storkoser seg. Min blir helt rolig. Kan gå fra illskrik til helt stille på 2 sekunder! Og koser seg sååå masse. Strekker på bena og spriker med tærne. Hjelper såklart ikke mot alle utslett, men kan hjelpe litt og virker forebyggende+ at det blir en kosestund. NB!!! Pass på at du har lav varme eller holder langt unna. Hold hånda mellom føner og barn.
Only Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Potetmel er også en vidunder ting for å få de helt tørre. Pudre litt og så tørker du det bort med håndduken, vips helt tørr.
Molait Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Jepp, hørt det. Ikke brukt det selv enda (ikke vært behov) pudre litt? Har du det i en pudderboks? Hvor får du kjøpt det? Lurt litt på der:) Litt vanskelig å dosere fra pakken. Bruke skje liksom? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå