Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 har gått kjempefint i snart 9mnd, men nå er ikke interessen hos tulla like stor...tar best på morgenen, kveld og natt. ellers bare suger hun litt, og vil ikke mer....frustrerende....har lurt på om jeg har lite melk, men det har aldri vært noe problem før.. hun tar jo godt morgen og kveld. er ellers blid og fornøyd, og viser ikke tegn til å være sulten. spiser tre faste måltider (grøtx2, middag+frukt). men det som er værst syns jeg, er denne evinnelige klypingen hun har begynt med...plutselig slipper hun puppe klyper til i brystvorten. AUUUUUUUUUU!!!!!!!!! har jo lyst til å amme henne til hun er et år iallfall....men vet ikke hvor lenge jeg orker dette... noen som har opplevd det samme?? råd??? please!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Synes du har vært flink å amme så lenge jeg. Er hun ikke interessert så er hun ikke interessert. For å få i henne morsmelk frem til hun er 1 år kan du jo pumpe deg å blande i den faste føden.
♡har tre skjønne jenter♡ Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 jeg hadde litt det samme med eldstejenta mi når hun var 9 mnd. gav ikke opp, la henne til likevel, gjerne inne på et rom for oss selv. etter noen dager gikk det over. vi ammet til hun var 18mnd:) ikke gi opp dersom du fortsatt vil amme! uansett er det bra å amme i 9 mnd da.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå