Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 hei:) jeg skjønner ingenting.. samboeren min vet ingen ting.. når vi har sex vil jeg ALTID ri han! hehe.. det er fordi det er den eneste muligheten at det går for meg.. når han tar styringa går det aldri:( og det er så kjedelig. hva er det som er så aneledes når jeg rir, hvorfor går det da??... har jo lyst at han skal klare og få det til og gå for meg.. jeg skjønner ikke hva som er feil.. når jeg rir han så tar det knappe 5 min så går det for meg.. sexen er jo deilig selvom det ikke går, men det er jo ekstra deilig når det går, hehe.. noen som kan hjelpe meg?.. jeg slapper og helt av og nyter det, og han er jo flink!, men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går for meg.. hva gjør jeg feil?.. noen som har det sånn?.. eller har hatt det sånn??.. hehe..
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Det er fordi du har den overbevisningen om at han ikke kan gi deg orgasme når han tar kontroll. Alt ligger i psyken.
Sukkertøy Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Kansje du får stimulert klitten på en spesiell måte når du rir han?? du kan jo prøve å bruke viberator der når han tar deg?? eller kansje sånn penisring med kuler eller nupper?? mulighetene er mange så det er bare å prøve seg frem. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 vet du hva, jeg har prøvd alt.. penisring, penisforlenger.. det bare nytter ikke.. kan hende det sitter i psyken som som hun andre sa.. vet ikke jeg, men jeg føler at jeg slapper av.. hmmmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå