lykken på jord Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som kjenner henne? Trenger noen tips...
Ranveig R Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Kjenner ho frå DiB-treff, men eg har ikkje sett noko særleg til ho her inne...
Loyloy Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Heia! Jeg er Loyloy. Jeg er 32 år har ett barn, en gutt på snart ett år, skal gifte meg 4 aug 2007, i Hjørring - Danmark. Flytter til København i desember, er fotballgal, heier på Brann, Liverpool og Brøndby. Har to kattepuser- Gaupe og Nhleko. Veldig glad i Rock- med preferanser mot prog og metal..men er også glad i poprock. Hva vil du vite?
Ranveig R Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Heisann ) Beklager at eg snokar på tråden din, men det er så lenge sidan eg har snakka med deg ) Snart eittårsdag no ja, så kjekt! Har han begynt å gå? Han var jo så tidleg ute med å krype... Eg var forresten på Fish-konsert i går... Stod der og digga Misplaced og mimra om kvelden for vel eitt år sidan då eg stod der og rocka, tre dagar før termin ;o) Han var GOOOOD i år og!
Loyloy Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Hei og hå Ranveig! Ettårsdagen skal feires med Brask, bram og kake neste lørdag. han begynte visstnok å gå i går, men vi har ikke sett det selv da.... Jeg hadde null sjans til å gå på konserten. Hadde billett og alt, men ble stupdårlig....Litt misunnelig .... The big scotsman er ALLTID bra! Hils MarilliJON og Hanne
Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Ja, det er sant. Men han kasta ikkje ut nokon denne gongen. Derimot ringte han til dattera så vi fekk sei god bedring til ho ) Nusselig ja. Lykke til med feiring av den store dagen og sånn då!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå