Biola Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen tips til hårklipp av en gutt på 2 år og 9 mnd som IKKE VIL?? Har vært hos frisøren men måtte dra hjem med uforrettet sak..og jeg er IKKE flink til å klippe...men jeg har jo gjort det fra tid til annen da, når han sitter i badekaret og er opptatt med leker, men det blir jo gjerne litt hakkete...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Klippemaskin bruker vi:-) Funker kjempegreit! Var litt grining i begynnelsen, men når han fikk leke med vannet mens jeg holdt på var alt greit:-)
Snubi Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Gutten vår var til frisør for første gang i går faktisk. Han er litt over 2 år og har aldri blitt klippet før (han fikk hår litt sent). Det gikk over all forventning egentlig. Både pappan og jeg var med. Han ville ikke sitte på den platen på stolen, da bare gråt han. Men så tok pappan han på fanget mens jeg underholdt og avledet litt ved siden av. Det var litt skummelt å få på sånn kappe, men det var mikke mus på den og det var litt gøy likevel. Når selve klippingen begynte satt han helt stille og kikket litt morskt og skeptisk inn i speilet, men det gikk utrolig fort å gå over det lille håret da. Dette ble vel ikke akkurat noen gode råd, men bare en liten tilbakemelding på hvordan vi opplevde første frisørbesøket )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå