Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som har tips til en god pannekakerøre?
~hope~ i 7.himmel Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 5 dl hvetemel ca 5dl melk 2 egg 1 ss sukker og 1-2ts vaniljesukker Helt enkel,men veldig god
Jubajuba Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 2 egg 1/2 kopp sukker 5 dl melk 1/2 kopp smelta smør 1ts vaniljesukker 1 ts bakepulver Mel til passe tykkelse Pisk egg og sukker til eggedosis, ha i resten. Denne grunnoppskrifta rekker til ca 10 pannekaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå