Gå til innhold

Noen som kjederseg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia alle sammen!

kjeder mg litt jg. bor i Oslo, og jg har ikke bodd her så veldig lenge og jg kjenner ikke særlig mange,spesielt ikke med barn på min alder. mange av vennene jg har har nesten tatt helt avstand siden jg fikk barn:( flere som har opplevd dette??

kunne veldig gjerne tenkt mg å bli kjent med noen.

jaja.. dette var litt om mg..hehe

vil gjerne vite om det er noe treff i Oslo snart!!?? :) ¤håper¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Jah, skjønner hvordan du har det...har heller ikke bodd her i Oslo så lenge, rakk ikke bli kjent med så mange før jeg ble gravid..og da tror visst alle at jeg ikke kan være sosial i det hele tatt! Hvor gammel er du og barnet ditt da? Jeg har en gutt på 8 uker...og er selv 20 år! =)

Skrevet

heia Marita:)

jg er den samme som anonym,klarte bar å trykke på knappen når jg skulle lagre.. hehe:-) litt kløne...

jg er 20 og tutta er også 8uker. hvor i Oslo bor du? holder vel ikke til rundt grønlands område?

ganske kjipt det der med venner.:( er jo fortsatt mg selv om jg har fått barn!

det er treff i morgen på akerbrygge, hyggelig om du hadde blitt med!

Skrevet

Cammilamor&Lea.

Jeg kjenner heller ikke så mange i oslo,men ble kjent med endel på BIM når jeg var gravid...

VI møtes ganske ofte,går på kafe,trilletur eller bare kikker rundt i butikker.

Vi har til og med vært på byen sammen (jeg kom meg ikke så langt som til byen men det er en annen sak)=P

Gleder meg til treffet i morgen,morro og møte flere med barn:)

Håper du liker noen av oss da hehe...

sees i morgen:)

Klem klem

Skrevet

Hei=)

Jeg bor nok ikke i grønlandsområdet nei, bor litt utafor selve byen...på Haugerud hvis du vet hvor det er? 10 min unna me bil :) Jah, jeg så at det var treff i morgen..kanskje jeg skulle ta turen dit, har ikke vært på sånn treff før da men..er vel koseli å bli kjent med andre mødre ja :) Er det mange som skal dit tror dere?

Klemklem! :)

Skrevet

hei hei.. jeg er også en av de som ikke kjenner så mange i oslo så det går en del timer bort i bare å kjede seg... :-(

hvor er dere fra da? bodd lenge her i oslo?

Skrevet

Jess, det er mange av oss..hehe! Du skulle vært med på treffet i dag da, var kjempekoseli da :) Du får bli me neste gang vettu! Jeg bor på Haugerud, men er fra Troms..har bodd her 1 år nå! Enn du? :)

Skrevet

hei hei Anita:)

som du sikkert har sett så er det treff mandag 9 okt. hyggelig om du kommer,var treff i dag som marita nevnte:) kjempe koselig!!

kan det med å kjede mg nå,TVn r min bestevenn..hehe:P

hvor lenge har du bodd i Oslo? hvor er du egentlig i fra?

har bodd i gamlebyen i ca. 1 1/2 år nå. bare å mld i fra hvis du trenger noen å trille med:)

Skrevet

tror nok jeg får ta en tur på det treffet ja:-)

jeg har bodd i oslo ca 1 1/2 år jeg også. er fra sunnmøre jeg da:-) hadde vært gøy å tatt en trilletur da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...