Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Etter 2,5års forhold klarer jeg fortsatt ikke å åpne meg skikkelig for han...å jeg er en MEGET åpen dame..har aldri hatt problemer med det i andre forhold,og jeg er altfor åpen med venner og familie..det er så rart..hvorfor kan jeg ikke dele mine innerste tanker om vårt forhold,med han det gjelder?? han er en stille mann,få ord.vi "prater" liksom ikke sammen.å det synes jeg er så veldig viktig.han har liksom ikke mange egne meininger,kan liksom ikke ta noen avgjørelse selv.jeg føler at han nesten er redd meg,at jeg kanskje overkjører han.men når jeg spør om det sier han nei.han sier han synes vi har det bra. jeg tenker ikke på dette hele tiden,men hvertfall en gang i uka kommer disse tankene..jeg tenker veldig mye på at kanskje jeg ikke er bra nok for han.ønsker å gifte meg med han,for han er mannen i mitt liv,det vet jeg,men jeg tør ikke nevne det..hvorfor kan jeg ikke bare si det rett ut??er jeg ikke giftematrialet?hvorfor frir han ikke?vi pratet om det da vi var på ferie i fjord sommer,og da var vi enige at vi skulle gifte oss engang.siden har det ikke kommet opp i hele tatt.jeg er redd for å skremme han.men jeg tenker at jeg kanskje ikke er typen han vil dele resten av livet sitt med.hvorfor kan vi ikke bare prate sammen.... noen råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå