Gå til innhold

Dagen derpå :-)


*We68*

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på hyttefest og "drukket" hihi.

Jeg grudde meg slik til hvordan jeg skulle klare å skjule at jeg ikke drakk. men etter flere gode råd her så begynte jeg å få bedre følelse for at dette skulel gå bra.

så jeg kjøpte ice tea og fylte på to vinflasker som hjemmelaget vin. korket igjen og dro på fjellet hehe.

så kom det første hinderet...de hadde ikke korkåpner hehe. men skulle få tak i senere til meg. så jeg satt der å drakk annanasbrus, og alle trodde jeg drakk sprit blandet med annanasbrus, for ingen så at jeg kun blandet i til min samboer og brus til bare meg hehe. og baylisen jeg fikk servert den "drakk jeg jo fort" for samboern min fikk to i sin kaffe :-)

merkelig at han ikke ble fullere enn han ble hehe.

 

så da vi våknet i dag tidlig var alle litt redusert og de spurte " er du dårlig i dag da? " jo litt sa jeg , som sant var...var drittkvalm jo. men hvorfor hvet jo ikke de ;-)

 

herlighet hvor jeg gleder meg til de får høre hvordan jeg lurte de ;-)

 

min samboer syns det var så morsomt å lure de og syns det var enda morsommere da vi skulle ned igjen og spurte så de andre hørte på " skal du ha med deg vinen din ned igjen?" joda jeg får nok det sa jeg og klarte å snu meg vekk i tide før jeg begynte å le hehe

 

så nå sitter jeg her litt redusert knis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men verre var det søndagen til middag, for min snille, søte og ikke helt tenkende samboer akkurat da( sikkert i gravidtåken han, eller var det fyllesjuken hehe) han dro frem flaskene som var korket igjen og serverte alle, ungene også til middag....så da kom det " i visste det...du er gravid du mamma" hehehe..så nå vet de det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble du avslørt ja:) Men det er vel fint å slippe det hemmelighetskremmeriet hjemme også kan jeg tenke meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...