Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Nå har jeg tatt den første pilla i abortrunden,hentet den på sykehuset i dag tidlig.Jeg er bare 5 uker på vei,men det kunne hende jeg fikk litt vondt.Kjenner egentlig ikke noe spesiellt enda,men har alt dette virrvarret i bakhodet hele tiden.Er ingen lett avgjørelse dette,men pga situasjonen nå ,så ble det slik.Nå etter jeg harb tatt pilla føler jeg på en måte lettet samtidig trist.Merkelig følelese.Måtte bare få luftet akkurat det jeg føler nå. Takk for at du leste
barbamamsen Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Føler med deg. Stå for valget du har tatt og ikke la noen fortelle deg noe annet!
Snuppa! Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Håper det går bra med deg,og stå for det valget du har tatt. Håper du har noen rundt deg du kan prate med!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Har vært igjennom dette selv. Plutselig fikk jeg kjempe vondt i magen og "det" ble støtt ut. Ingen lett situasjon det her. Det vet jeg alt om... Men den gangen tok iallefall jeg det rette valget. Håper det går bra med deg.
Huffi Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Valget du hat tatt er helt sikkert det rette for deg. Og ikke la alle de anonyme her hetse deg for det! (ikke ment til deg anonyme over her) Det er forferdelig vondt, men noen ganger er det for det beste. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Takker så masse for støtte,det trenger jeg virkelig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå