Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er det noen som vet om det stor forskjell på mme'er? Er det det samme om man velger Småfolk, NAN eller Collett?
si82 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 vi bruker nan..de brukte det på sykehuset hos oss
Gjest Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 ja,det blir akkurat det samme. Noen babyer foretrekker et merke fremfor et annet,men det er bare å prøve seg frem. Likedes med gulping,magevondt ol.Noen synes NAN er best,andre colett osv. Må som sagt bare se an babyen og hva den er fornøyd med. Selv bruker vi NAN
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Vi bruker hipp, hun gulpa mye mere med de andre- også blir det forskjellig lukt på gulpet etter som merke. Syns med collett at det lukta spy, med nan så fikk hun vondt i magen..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 vi bruker collett fordi dem begynte med d på sykehuset...det er omega 3 i den..
Sina73 Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Collett inneholder omega-3, så kanskje du skal prøve den først? Jeg vet om flere som får vondt i magen og gulper mye av den, men det er ikke sikkert din baby gjør det. Etter hva jeg har lest her og på div andre forum kan det virke som om Hipp er den som er mildest mot magen og som det blir minst gulp av. Jeg bruker NAN for det var det han fikk på sykehuset. Har prøvd Collett men da fikk han vondt i magen og nærmest kastet opp.
@@@&@@@ Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Det fins en type NAN som er ekstra mild mot magen; NAN HA1. Har berre sett den på apoteket, ikkje i vanlig butikk.
Niva Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg har brukt Nan HA 1 til begge mine døttre de 4 første månedene. Jeg gar vært førnøyd med den
Gjest Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Vi bruker Collett, hun gulpet mindre av den. Men det er vel smak og behag hos barnet. Men innholdsmessig skulle jeg tro at det var ganske likt hos de forskjellige typer mme. Det er Omega3 i Collett, og det syntes jeg var fint da hun ikke tok tran i begynnelsen
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Masse nyttig om mme: http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå