Gå til innhold

Morsmelkerstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det stor forskjell på mme'er? Er det det samme om man velger Småfolk, NAN eller Collett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det blir akkurat det samme. Noen babyer foretrekker et merke fremfor et annet,men det er bare å prøve seg frem. Likedes med gulping,magevondt ol.Noen synes NAN er best,andre colett osv. Må som sagt bare se an babyen og hva den er fornøyd med.

Selv bruker vi NAN

Skrevet

Vi bruker hipp, hun gulpa mye mere med de andre- også blir det forskjellig lukt på gulpet etter som merke.

Syns med collett at det lukta spy, med nan så fikk hun vondt i magen..

Skrevet

vi bruker collett fordi dem begynte med d på sykehuset...det er omega 3 i den..

Skrevet

Collett inneholder omega-3, så kanskje du skal prøve den først? Jeg vet om flere som får vondt i magen og gulper mye av den, men det er ikke sikkert din baby gjør det.

Etter hva jeg har lest her og på div andre forum kan det virke som om Hipp er den som er mildest mot magen og som det blir minst gulp av.

Jeg bruker NAN for det var det han fikk på sykehuset. Har prøvd Collett men da fikk han vondt i magen og nærmest kastet opp.

Skrevet

Det fins en type NAN som er ekstra mild mot magen; NAN HA1. Har berre sett den på apoteket, ikkje i vanlig butikk.

Skrevet

Jeg har brukt Nan HA 1 til begge mine døttre de 4 første månedene. Jeg gar vært førnøyd med den

Skrevet

Vi bruker Collett, hun gulpet mindre av den. Men det er vel smak og behag hos barnet. Men innholdsmessig skulle jeg tro at det var ganske likt hos de forskjellige typer mme. Det er Omega3 i Collett, og det syntes jeg var fint da hun ikke tok tran i begynnelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...