Gå til innhold

Når forsvinner bekkenløsningen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født før og hatt bekkenløsning - når forsvinner smertene? Ser sånn frem til å gå normalt igjen, men lurer på når..? Håper det ikke tar alt for lang tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke født før. men de siser det at så snart fødselen er over så begynner alt i bækkenet å bli normalt.

vist du tar keisersnitt så tar det lengre tid for bækkenetå bli normalt igjen. for det har forbredt seg på å få en babyen ut.

jeg går med kraftig bekkenløsning, og det er det jeg har fått beskjed av legen og jordmoren min:) at så snart babyen er ute, så blir alt normalt en liten kort stund etterpå. men blir det keisersnitt så tar det lengre tid:)

Skrevet

BL bedret seg litt på slutten av svangerskapet da hodet var langt nede.

Men nå 11 uker etter fødsel er bl fortsatt plagsom. Merker den da jeg har gått langt eller sittet rolig lenge.

Men jeg er nok en av de uheldige da. De fleste blir kvitt den i løpet av de første 6 ukene.

Skrevet

har fått beskjed på at hodet er langt nede, og faktisk så er eg bedre no enn det eg har vert tidligere! men ikke mye bedre, bedringen utgjør kanskje at eg kan gå 5 min i strekk i forhold til 2 tidligere uten å få vondt...

de andre eg kjenner som var plaga med bekkenproblem ble kvitt det etter 3 uker!!!! -ser ikkje for meg at det skal skje så fort, men håper på det!!

2 veker til termin, så hvis eg er heldig springe eg rundt med vogna mi om 5 veker....

lykke til med alle dere andre også som har BL.

Skrevet

Uff! Jeg håper virkelig det går fort. Nå har jeg vært fange i eget hjem i måneder og gleder meg til å trille og gå lange høst-turer med babyen min.. Har vondt med en gang jeg reiser meg og sliter med å komme meg ut av senga 10 ganger pr. natt!

Skrevet

Har blitt borte med en gang etter fødselen hver gang.

Men opplevde sist å få full ryggkolaps etter noen uker. Viste seg at det at bekkenet sto skeivt, fikk god hjelp av kiropaktor.

Denne gangen har jeg ikke fått bekkenløsning...rart ettersom jeg har hatt det fire ganger før...men er veldig fornøyd :-)

Skrevet

Ikke for å deprimere noen, men jeg sliter fortsatt 2 år og 9 måneder etter fødsel. Sørg for å ha diagnosen i orden og sørg for å starte eventuell behandling hos fysioterapeut innen 6 måneder etter fødsel, hvis plagene ikke forsvinner helt. Da får man dekket timene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...