Gå til innhold

I dag er gutten min 1 mnd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden flyr, men samtidig ikke. Synes han har vært her i en hel evighet. 1mnd. Er liksom ikke nyfødt lenger nå. Litt godt, men litt trist og. Har pakket bort noen klær alt og opp en bleiestr.

Endeilg begynner han å få litt rutiner. Eller ikke rutiner men er lettere å ha med å gjøre kan man si. Det samme gjelder vel meg..hehe.

I dag la jeg ham våken (mett og fornøyd) i vogna og han svnet helt av seg selv :)) Pleier å være en del knuff og sutter og smokk og opp og ned og opp og rap og ja...dere kjenner vel til det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

tuppen min blir nu 7 uke på tirsdag da, men kjenne til følelsen.

at det e deili å kommet litt i rutine (på sin måte da)å dagan har blitt lettere. vi mate å bare me flaske da, å det har blitt lettere. så veldi mørkt på det første tia men heldivis e det meste bra nu! å tia går kjempe fort!

:-)

Skrevet

Heisann, min lille gutt blir 1 mnd i morgen...tiden går fort ja, men som du sir.....samtidig ikke. Rart å se hvor fort de vokser til, litt for fort....alle sir man må nyte tiden, men plutselig er nyfødt tiden gått.

Har å pakket bort noen klær, mens andre ligger klar til bruk.

Rutiner ja, min kar er ganske småspist, så hær er det det eneste sikre at hysterisk skriking...betyr veldig sulten...å maten kan ikke komme fort nok. Gir bare flaske, noe som har lettet hverdagen mye. Lettere å ha med å gjøre, ja det føler jeg å...men bygger sikkert mye på at jeg er tryggere selv å:)

Når det gjelder soving har vi fortsatt endel knuff, smokk, hyl å skrik, opp og ned osv., men tåler skrikingen bedre....så etter noen minutter med det...ja da sovner pjokken....er en liten kjemper med søvn.

Uansett, livet er hærlig med den lille skapningen...på godt å vondt.

Lykke til hos dere:)

Skrevet

Jeg har ei datter på 1 måned, og ting begynner å gå seg til. Jeg gir også bare flaske og de fungerer greit. Men jeg gleder meg lit til hun begynner å sove bedre om natta.

Skrevet

Prinsen vår er også 1 mnd i dag! Synes tida har gått kjempefort. Da han kom til verden var det sommer og varmt, nå er det høst og kaldt, nesten frost her!

Vi gir flaske og pupp, men han begynner å bli irritert når han får pupp. Det kommer ikke så mye, og så raskt som med flaska, så nå får vi se hvor lenge jeg klarer å gi pupp da. Med storesøster gikk det 6 uker, håper ihvertfall å greie det like lenge denne gangen!

- Nå er det full konsert nede i stua hører jeg. Må løpe! :-)

Skrevet

Ja gratulerer med 1 mnd ceci:)

Håpe han tar puppen et par uker til da. Da har han kanskje også kuttet et måltid på natten. Sikkert greit å slippe å stå opp så ofte å varme opp flaska:)

Spiser han ofte på natten nå?

Skrevet

Grattis med den første overståtte mnd :)

Jeg syntes at tiden ble bare bedre og bedre for hver mnd som gikk(etter hun var 3mnd da, pga kolikk) så du har masse å glede deg til.

Selv har jeg ei jente som fyller 1år om 2 uker å skjønner ikke hvor det året har blitt av. Har gått så utrolig fort. Så nå har jeg ikke en baby lenger. Men ei bestemt lita jente :)

Skrevet

Jo takker:)

Nå har jeg en gutt på 8 år så har en viss peiling på hva jeg har å glede meg til:) Må passe på å kose oss masse hele tiden for tiden flyr!

Jeg har ikke en bestemt liten gutt lenger engang..har en gutt jeg nesten ikke ser fordi han er ute med kamerater. Nesten litt trist at de blir store..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...