Gå til innhold

Svigermonsteret mitt er helt psyk i hodet sitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke andre steder å rope ut dette, gjør jeg det her hjemme tror vel gutta mine at jeg har blitt gal!!!

Nå har det vippet helt for henne.

Vi holder på å bygge grunnmuren til huset, og denne helgen har det vært dugnad med venner og familie.

Og nå har hun fått det for seg at vi holder på å ekskludere henne fra familien. Fordi "hele familien" er engasjert bare ikke henne.

Så nå har hun sendt stygge sms og mail til mannen min i to dager.....

Ja, men HALLO!!! Vi trodde ikke det var noe poeng i å invitere en dame på 67 år som bor 15 mil unna oss for å stå å se på at gutta murer.

Og det virker ikke som om hun hadde lyst til å hjelpe til heller, var vel bare for å ha muligheten til å si nei.

Hun oppfører seg som om hun ikke var innvitert til bryllupet vårt.

Og akkurat som om mannen min ikke har dårlig nok samvittighet ovenfor gutta våre. Med tanke på jobb og husbygging så er det ikke så mye våkentid de får sammen. Nei nå må han ha dårlig samvittighet ovenfor svigermonster også. Jezzzzes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma søker barn- har fått 3....

Det høres ut som du har fått en svigermor som gjerne sitter på sandkassekanten å tuter.... Kan hende det er en ide å forutse hennes sutring og feks. invitere henne til dugnader ol. Hvis det hjelper da!

Uansett; bare brøl her inne, det tåler vi!

Skrevet

Vi blir visst nødt til det, kanskje vi kan innvitere henne når takstein skal legges......

Hun vet jo ikke at vi har fått noen til å gjøre det for oss, men hadde vært gøy å høre hva hun sier.

Du flyr liksom ikke på taket av et 9 meter høyt hus når du er 67 år og dame???

Skrevet

Skrik i vei!! Deilig å få ut frustrasjonen!!! Lær meg gjerne hvordan du får det til forresten.....:) Jeg er heldig som har en "svigermor" med små barn... hun har nok med sitt eget hi..hi..

Skrevet

Hyl i vei! Det hjelper å få ut litt damp!

Min svigermor var flink til å få omgivelsene til å ta masse hensyn til henne og hennes problemer - unntatt meg; jeg pleide å kalle meg selv den slemme svigerdatteren - men det hjalp faktisk ganske bra å ikke ta innover seg alt "tøyset". Innimellom blåste mannen min og jeg ut litt damp dammen; vi hadde heldigvis samme oppfatning av alle nykkene som ble servert.

Pass på at du ikke tar på deg ansvaret for hennes velvære, det får du bare dårlig samvittighet av - og sånt er jo ofte kvinner veldig flinke til.

Skrevet

Bare få ut dampen du, bedre det enn å demme opp trykket.

Men kanskje du kan invitere henne med på dugnad allikevel. Hun kan kanskje lage mat til dugnadsgjengen, koke kaffe, passe barn alt mulig annet som ikke de sterke gutta må gjøre?

Uansett er det barnslig av henne å reagere sånn. Hun kunne jo foreslå å gjøre noe som hun vet hun kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...