Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er det ok at kjæresten /mannen går på cafe med nye xer og trener med dem? Hadde sex med kjæresten min her om dagen. Vi har nettopp funnet tilbake til hverandre. Så fikk jeg mld på min tlf. Hei vennen min åssen går det, får ikke tak i deg jo av xen hans. skrev bare at hun hadde kommet på min tlf. så skrev hun greit gi beskjed da. Synes ikke dette er noe alright........ Men vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Når vi var sammen før gjorde han meg veldig usikker og jeg fikk ekstremt dårlig selvfølelse. Han pratet da mye om damer han hadde knulla og sex som om det var den naturligste ting i verden. vi har et veldig godt sex liv men jeg er redd for å bli usikker og reservert i gjenn. Nytter ikke si noe. Er det meg det er noe galt med?
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde ikke satt noe særlig pris på at samboern hadde truffet exer, og jeg veit at han ikke liker det hvis jeg prater med noen av mine exer. Det har faktisk skjedd at en ex av meg har ringt eller sendt mld og spurt om vi kan møtes for en kaffekopp o.l. Da sier jeg nei til det, og det gjør jeg av hensyn til samboern. Sånn er det da å være i et forhold...Fortell ham hva du føler. Han vet sikkert at man må ta hensyn til hverandres føleleser i et forhold:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Han sier bare at skal jeg være med han så må jeg akseptere at han møter xen sin. Om de møtes på gata og prater bryr jeg meg ingen ting om men å trene sammen og møtes på cafeer og feste sammen????? Vet ikke om jeg takler det. Føler at jeg må utslette følelsene mine og det har jeg gjort før. Føler meg ikke akseptert på den fronten. Men jeg elsker han og han sier han elsker meg. Men jeg vet ikke, han gjør akkuratt som det passer seg på alle mulige måter. Er skikkelig lei meg nå.Føler jeg må akseptere og akseptere Er det noe å bygge på?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Er det noe galt med meg om jeg sier til han at vi ikke kan være sammen fordi jeg ikke føler meg respektert? Han får meg til å føle at det er meg det er noe galt med,,,,,,,,, Er mye utrygg pga tidligere hendelser. Da han har vært ute å festet sovet hos andre damer osv. Fortalt hvem han har knulla, hvem han syns er fin , deilig. Hva han tror andre damer liker. Han sier han ikke har knulla noen mens vi har vært sammen. men en dame jeg ringte til som han møtte sa at de gjorde det. dette er lenge siden, men jeg føler meg forvirra følelses messig når det kommer til han. Elsker alle de fine sidene, men føler de andre knekker meg helt. Tidligere fikk han oxo meg til å tro å føle at ingen likte meg nesten og at folk pratet neggativt om meg. Dette slitr jeg fryktelig med enda. Vet ikke mine arme råd................ Om jeg prøver å si noe til han om hvordan jeg har det. vrir han på det så jeg må ta hensyn til han,. Føler meg maktes løs og trist.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg syns ikke det høres ut som om han er noe bra for deg... Jeg og kjæresten min har blitt enige om ikke noe kontakt med xer.. Hadde han prioritert vennskapet med en eks foran forholdet til meg, så hadde jeg syntes det hadde sagt sitt... Hvis vennskapet med henne er viktigere for han enn forholdet til deg, så hadde ikke jeg giddet iallfall... Det at han forteller deg alt mulig syns jeg bare er dårlig gjort. Jeg vet at jeg ikke takler opplysninger om hva kjæresten min har gjort med andre jenter, så jeg har fortalt han dette. han er klar over at jeg kommer til å få problemer med å være sammen med han om han gir meg altfor mange slike opplysninger. Greit nok å vite hvem han har vært sammen med, men det holder for meg! Syns ikke han viser noe respekt for deg! Jeg skjønner jo at det er vanskelig pga han jo har fine sier.... Men det har vel de fleste mennesker, men du kan vel finne noen som har de fine sidene han har, men ikke de negative? Jeg syns iallfall at enten må han forandre seg, eller så burde du finne noen andre.... En kjæreste skal jo få deg til å føle deg bra, overbevise deg om hvor bra du er, ikke si at folk ikke liker deg!!! Jeg har slitt litt med dårlig selvtillit, og da er jo nettopp det jeg trenger at kjæresten min sier hvor stolt han er av å være sammen med meg, hvor heldig han er som har meg, hvor mye jeg betyr for han osv... Det fortjener du også!!! har du fortalt han hvordan du føler det da?? Jeg er ganske åpen av meg, så jeg sier alt slik det er til kjæresten min.. Så han vet godt hvor han har meg, og hva jeg godtar og ikke... Og jeg hadde aldri godtatt en slik oppførsel kjæresten din har! Vet det er tøft å skulle ende forholdet, men det er bedre enn å bli psykisk nedbrutt pga han. Jeg har aldri vært noe flink på å ende forhold, men har da klart det med et par idioter... Og selv om det jo er vondt i begynnelsen, så blir det jo bedre etterhvert, og når du finner noen som er bedre, kommer du til å være glad du gjorde det.. Du kan jo alltids håpe at han skal forandre seg, men tviler egentlig litt på det når han sier slik.... Jeg hadde en eks som både festet og overnattet hos eksen... Jeg brukte sikkert et halvt år på å klare å gjøre det slutt med han pga han var jo så god på så mange måter, men jeg er så glad nå for at jeg klarte det til slutt!! En kjæreste skal jo berike livet ditt, gjøre deg lykkeligere!! Dette ble et langt innlegg.. Jeg må bare si lykke til!!! Husk at du fortjener mye bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå