Gå til innhold

Pokker. Hun hater ringslynga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et hett tips, kjøpte jeg ringslynge til vår 5 uker gamle Tiril. Hun vil være på armen hele dagen og det sier seg selv at man blir litt ødelagt i skuldrene etter hvert. Nå har jeg fått ringslynga i posten, prøvd den noen ganger, og sukk. Hun hater den! Vil ikke sitte der. Blir bare skrik og skrål, selv om det ser ut som hun ligger godt.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte babybjørn bæresele på datteren min...hun likte den kjempe godt...og det gjør hun enda.er 4.5 mnd... har aldri prøvd ringslynge så har ikke noen tips der nei

Skrevet

- og tipset kom fra meg.....gjorde det ikke det. sa jo ikke da at det ofte må en tilvenning til (lærer litt etterhvert jeg og - fikk vite det for litt siden).

Ring en bærehjelper! - De finner du på tettinntil.com, eller ring meg så får du et nr (Fjummsis) av meg.

Skrevet

Samme her! Ble så inspirert av alle de positive erfaringene her inne, og bestilte meg en slynge. Resultat: Full skrik og skrål hver eneste gang: oG nå har jeg prøvd mye!! Nå ligger slynga som en støvsamler i en krok på rommet hennes. Det var de pengene rett i dass. Vurderer å klippe den opp til vaskefiller istedet... ;)

Skrevet

til soria moria og nurket...

ikke ødelegg den da.., selg den i stedet så får du pengene dine tilbake. Gå inn på tettinntil.com - kanskje finner du noen gode råd der- kanskje noe som hadde vært bedre for henne å bli bært i?? Alle er ikke like så slevsagt er det ikke alle det funker for.

Skrevet

Jepp, og de blir sikkert ikke brukt noe mer enn slynga :)

Skrevet

Har tenkt å legge den ut for salg, ja. Men sta som jeg er må jeg bare prøve den litt til :) Hadde ikke tenkt å klippe den opp, det er bare svarte tanker i kampens hete :)

Skrevet

hehe regnet med et igrunn... kanskje du skulle ringe en bærehjelper og??

Skrevet

Dette høres kanskje teit ut, men jeg tror ikke slynga passer for meg. Kanskje for pappaen. Jeg får den ikke montert ordentlig pga megastore melkepupper. Babyen får nesten ikke plass oppi der, og hvis jeg bærer henne lavt, havner hun nedi en liten lomme som dekkes av puppen. Dessuten er det ømt. Har prøvd slynga litt og litt hver dag i ca en uke nå, så vi får vel bare prøve litt til. Har allerede sjekket tettinntil.com, men takk for tipset. :)

Skrevet

Ja, det hadde sikkert vært smart.Vil jo gjerne få det til, det ser så koselig og praktisk ut. Jeg slet som fy med ammingen også, men jeg ga meg ikke på bare f***, så jeg skal jammen få til dette på en eller annen måte også. Bytte til sjal, kanskje. Jeg er temmelig sta til tider, skjønner du :)

Skrevet

Jeg lurte litt på å kjøpe sjal...Skal kontakte fjummsi, hun er genial på slike bæredingser;-) Hun er genial på mange andre ting, også...

Skrevet

Jeg sleit ogsp litt i starten me då få frøkna til å godta slynga, men nå begynner det å gå litt bedre. Dvs vi har kun brukt den to ganger uten altfor mye skriking. Det jeg fant ut var at det var viktig å prøve når hun var blid og fornøyd og så kanskje ikke stramme detn så mye i starten, men la henne ligge oppi mens jeg holdt henne så hun ble vant til den. Hun må alltid ha med seg smokken oppi slynga for hun er litt usikker i starten. Nå har hun sovnet i den to ganger, mens jeg har kunnet gjøre andre ting. Når hun sovner legger jeg henne over i senga og "pakker" henne ut av slynga. Håper det går bedre for deg etterhvert. Jeg var også kjempe skuffet etter de første forsøkene.

Skrevet

sjal er helt fabelaktig:) har bært min lille i det og slynge:) hehe har blitt noen sjal ja hehe:)

Men min lille måtte tilvennes. Han kunn eikke ligge i slyngen men han liksom på brystkassen min også strammet jeg godt til og sånn sov han:) storkoste seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...