Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Tulla mi har arvet en merkelig familiesærhet, nemlig å alltid gjemme tomlene inni knyttnevene sine. Dettte har gått nedover i alle ledd siden min oldemor, altså veslas tippoldemor. Flere som har lagt merke til slike særheter hos sine små?
monztah Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 He he, det gjør snuppa mi også :-). Litt upraktisk med tomlene INNI hendene, spør du meg ;-)...særlig når man prøver å suge på tommeltotten...men hun har de der hele tiden omtrent. (Hvor gammel er din? Min er 4 måneder.)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 både jeg og mamma har merkelige tær..de to tærene ved siden av stortåen er ikke delt helt... det samme har datteren min...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2006 Det har brordern også! Hehe. Blir spennende å se om hans barn arver det.
Blomman Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Ja de har en sånn mimikk i ansiktet hvor de ser veldig alvorlige ut, ser litt sure ut på en måte... mannen min gjør sånn når han tenker, begge brødrene hans og svigerfar gjør det- helt merkelig å se på hehe
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 søstra til pappa har ikke krøll på øret (oppe på øret) jeg har også et øre uten krøll, min sønn har også fått det....og ser ut til at min datter har arvet fenomenet også....synes det er litt "stas" med denne særheten...hehe!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Det at tærne ikke er helt delt kommer av røyking under svangerksapet, og har ingenting med arv å gjøre.
Trine & co Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Det at tæra ikke er helt delt (svømmhud mellom tæra) kan ikke ha noen ting med røyking under svangerskapet å gjøre. Min mor og hennes bror har begge dette, men min mormor røyka aldri. Derimot røyka min mor under alle 3 svangerskapene, men ingen av oss barna hennes har slike tær, så det er noe som er arvelig.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2006 Pfft. Bare tull. Moren min har aldri tatt et trekk av en røyk engang, og broderen har mega-sammenvokste tær. Hehe.
Dailis Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Det svogeren min, og nå også nevøen min og.
Dailis Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 tull, min søster har astma og har ikke stått i nærheten av en som har tatt en røyk engang......da hadde hun blitt kjempedårlig.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Datteren min har en liten tapp på kanten av det høyre øret, i den kanten som er brettet inn. Dette har mannen min og hans onkel også. Ellers så rynker hun panna akkurat som pappaen sin. Nå skal det sies at hun i følge alle som ser henne er helt lik pappaen sin, da! Gleder meg til hun begynner ligne på meg, jeg!!
mai mammaen til to Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 det var jeg som skrev det om tåen..hehe.. mamma røyker...men ikke jeg... har aldri tatt et trekk i hele mitt liv..så tror nok ikke det kommer av det..er nok arvelig.... er veldig morsomt at datteren min har det..på akkurat samme foten..hehe
Gjest Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Jepp. Begge lilletæra kan jeg bevege langt ut uten å bevege de andre tæra. Sånn har moren min og slik har sønnen min. Snålt å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå