*mammatil3* Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 med svigermor som må blande seg borti alt og ingenting.Av og til skulle jeg ønske å vært uten.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hehe, jeg har to svigerinner jeg.... Svigermor er grei hun, men de to døtrene hennes!!!! Jøss for etpar geskjeftige kjerringer. Jeg prøver å holde litt høflig avstand. Men det er TO av dem, altså!! : ) Og selvfølgelig har de flere og eldre barn enn meg, så de kan fortelle meg nøyaktig hvordan barn skal behandles. Og det gjør de. Og forventer at jeg skal "adlyde"! Høh. Jeg blir like forundret hver gang, at de fremdeles gidder å prøve, men velger å se det som et utslag av ren dumhet, hehe.
*mammatil3* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg prøver å gjøre det beste utav det for mann og barn.
firemerkersmør Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, man kan deserre ikke velge svigerfamilie. Må bare lære å leve med de.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Skulle ønske jeg hadde svigemor jeg.. Min døde for 2 år siden
*mammatil3* Skrevet 20. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2006 Vi er forskjellige i ønskene våres.Du hadde sikkert ei fantastisk svigermor.Jeg savner min eks.svigermor HO var helt fantastisk enestående...Kommer ikke overens med gubben sin mor i det hele tatt.Tar meg sammen når hun er på besøk hos oss for gubben og ungene sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå