Gå til innhold

Frokostklubben is back!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor er dere alle sammen hen da jenter? Det er så stille her; nesten litt ekko....

Kan det ha noe å gjøre med at det er søndag morgen og klokken ennå ikke har blitt åtte...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her i alle fall. Var på besøk hos noen venner i går, og var ikke hjemme før midnatt, og poden sovnet ikke før 01. Klokken 07 var han klar for en ny dag, så her sitter vi....

Ha en fin søndag, alle sammen!

Skrevet

God morgen på dere:-)

Her er det heeeelt stille nå, unntatt inne på mitt soverom, hvor Ivo Caprino er igang med visning:-) Frøken Hannah og pappa ligger nå i sengen, med sine store blå kuleøyne og ser på Reveenka blant annet;-)

En fantastisk film, blant mange av ham! "Korse, la ham gå, la ham gå, jeg trenger ikke hans råd" Jeg elsker disse filmene, og gjør det som skal til for at Hannah også skal bli glad i dem:-)

Etterpå venter egg & bacon frokost på alle som ligger strødd rundt i heimen og snorker.

....men først litt Ivo!

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er også veldig svak for Ivo Caprino! Og Reveenka er en favoritt c",)!

(Etter min første skilsmisse - det har vært bare en altså, men det høres jo litt amerikansk, filmstjerneaktig festlig ut å si det på den måten - leide jeg et lite hus i skogen av noen gode venner. Jeg hadde ingen Korse, men greide å sile ut de uegnede frierne som viste seg,før min nåværende dukket opp c",). )

Her er det langt fra stille, alle jentene er oppe, nrk's barnetv er på og jeg har lest avisen og spist alle caramelbitene og bananbitene og et diigert glass melk. Nå skal jeg straks begynne å finne frem orntli' frokost - det er masse godsaker igjen etter svigerfars 75årsdag her i går! Namnam!

Skrevet

Ha ha ha!!!

Jeg har også en skilsmisse bak meg, og har igrunn ingen planer om å gifte meg igjen:-)

Gikk det bra med 75-års laget igår da?

Skrevet

Har heller ingen planer om nye giftermål c",)!

Joda, laget gikk greit. Gubben og søsteren hans sto for mesteparten av innkjøp og matlaging, jeg ryddet huset(det var ingen liten jobb,kan jeg forsikre om...) og pyntet bord til tyve mennesker. Til servering og rydding/oppvask var det oss tre - det var egentlig en litt underlig opplevelse; dette var det første selskapet jeg har hatt eller deltatt i hvor ikke en eneste av gjestene tok av så mye som en teskje av bordet etter seg. Vanligvis pleier ofte folk å hjelpe til litt med å rydde bort tallerkener og slikt.

Jaja. Det var hvertfall veldig vellykket, jubilanten var fornøyd og gjestene hadde hatt en hyggelig kveld.

Og ungene hadde det fint; med fri flyt av alskens god mat og andre godsaker!

Skrevet

Tror ikke jeg kan bli medlem av frokostklubben, opp 11 i dag og 12 i går.

Skrevet

Klart du kan, som regel starter vi på den tiden. Alle som spiser frokost kan være med!

Skrevet

Har du ikke spist frokost ennå, Reveenka??

Skrevet

Husker ikke; hvilken dag er det i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...