Mona og Sine Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 hvor lenge må man vente vist man tar ett eller to glass med vin?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 når vesla begynte å sove hele natten igjennom og hadde gjort det en stund, hadde jeg ikke dårlig samvittighet om jeg tok meg ett glass etter jeg hadde lagt henne.. så lenge jeg ikke blir brisen tar jeg det med knusende ro. om hun våkner, kan du jo ha mme liggende..
Mona og Sine Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Men jeg tåler utrolig lite da.. hehe
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 "I følge boka" bør man vente ca 3 timer med å amme etter å ha drukket et glass med vin. :-) Og i følge enkelte bør man ikke drikke når man ammer i det hele tatt. Jeg har drukket et halvt glass når jeg har unnet meg kosevin, i tilfelle puppen behøves litt tidligere enn planlagt. Har i tillegg pumpet et måltid melk først i tilfelle krise. Det er skikkelig godt å kunne ta seg et lite glass uten å ha dårlig samvittighet.
Eliise Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Noen sier også at et til to glass ikke er noe farlig etter at de er 6 uker =) Mange teorier... man må vel se ann hva man mener er best selv!!! Jeg har tatt et glass og amma et par timer senere =)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 jeg har også tatt et lite glass rødvin og ammet en time eller to etterpå uten noen problem for babyen.
Mona og Sine Skrevet 24. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2006 drakk den vinen i går jeg, føler meg nesten fyllesyk i dag.. he he,sikkert siden det er over ett år siden sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå