Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 du må nesten bare la de holde på for dette er det eneste stedet de får oppmerksomhet:0( det er slik at de styggeste, minst pipulære tyr til dataen hele tiden. jeg selv har ikke vært her på en uke:0)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Jeg har da ikke bedt om din oppmerksomhet... Du klarer ikke holde deg unna oss, du er jo den mest fanatiske som er igjen her... ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 NÅ snakker jeg til deg. klarer du ikke lese lenger:0( føler med dere. (helt sant) det går DESVERRE ikke ann å psyke meg ut:0(
Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Jeg har da aldri prøvd å psyke deg ut. Selv om du kanskje tror det. Hadde jeg gjort det, hadde jeg brutt noen regler og blitt kastet ut herfra. Det vil jeg jo ikke, må jo være her å spre lys og glede vet du! ;-) Gir deg en klem til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 nok en tråd som handler om oss 2:-) blir så rørt over at noen til stadig må årate om oss.... Janteloven lever trygt her inne:-)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Ja, vi trenger ikke bekymre oss om det iallefall... ;-)
Gjest Takraset Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Håper dere ikke er foreldre sier nå bare jeg.Syntes dere er usmakelige og tilsynelatene umodene...Har lest litt her og fant ut at jeg ikke tørr og spørre om noe seriøst her inne pga mye tull. Men ,men dere har det sikkert morro da.Men det er bare grulig synd dere ødlegger for andre...Ville nå tro det var mange andre plasser dere kunne ha sittet å vært ufyselige, enn her på DinBaby.Sikkert mange frekke sex sider rundt omkring...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Så at moderator har vært her inne å fjernet tråder som var personangrep mot både meg og wildchild:-) Endelig er det noe som går riktig for seg på disse sidene.. Takraset!! bare spør i vei du:-) jeg har ingen planer verken for å svare eller for å komme med usakeligheter.. Det er kun usakeligheter mot de som har gått til angrep direkte mot meg her inne.... og for vår del så skal det ikke være noen problemer:-) ha en fin kveld....
Gjest Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Ha en fin kveld du også vennen *smask*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå