Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til?? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thomas gjorde det på den gamle måten..han gikk til foreldrene mine å spurte dem først..og etter å fått ja fra dem tok han meg med på kjøretur ut i skogen og fridde til meg der...kommer aldri til å glemme det *sukk*

Skrevet

Min samboer overrasket meg så til de grader!!!!! på forhånd hadde han først vært hos mine foreldre og spurt "om lov", dagen etter booket han kirken. så skulle vi på fest til noen venninner av meg, og han kom litt seinere. så sa han noen ord og tok opp en rose, gikk bort til meg, satt seg på knær, åpnet rosen og spurte om jeg ville gifte meg med han!!! så satte han ringen på fingen!!!!!!!sukk!!!!!!!!!!! den fine ringen!!!! hi hi! trodde aldri jeg skulle bli gift! og iallefall ikke i en alder av 25 år!! men så har jo vi vært sammen i 8 år da....og har to nyyydelige unger!! så til neste år i april er den store dagen!!! blir spennende!!!

Skrevet

Oj, den over her var virkelig flotte greier:)

Skikklig bra:)

Vi dro til Rhodos i fjor den 11 september vi.....(ja, DEN datoen:), så spurte han på verandaen den kvelden:) På sin lille herlige klønete måte:) Men IKKE på kne....:)

Selv om solnedgangen var på andre siden enn den siden vi hadde ballkongen vår, og at vi hadde utsikt rett inn i en trafo og en haug med skog, så var det så romantisk det kunne blitt:)

Vi skulle giftet oss 4 august 2007, men har utsatt det min ett år pga vi ble gravide:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Han hadde bestilt hotell i Oslo og hele helgen.. vi skulle virkelig shoppe og kose oss.. så på lørdag etter shopping, og en deilig dusj så skulle make-upen legges å med et stort glass rødvin i hånden sto han pluselig der, og gikk ned på kne.. jeg trodde jeg både skulle svime av og miste glasset hehe snakk om å bli klønete (jeg altså) ble så satt ut... og under middagen ute etterpå ble det bare fnising osv hehe

Og ringen var såååååå nydelig, med diamant å greier... og nå er det snart bryllup..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...