Mamma`n til Sofie Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Datteren min skal begynne med grøt om en ukes tid, men hvilken skal vi velge? Hvilken har dere brukt?
animal Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg har brukt den til Hipp: risgrøt som kan startes med fra 4mnd. Blandes med vann, men ser det er mange her på DIB som bruker morsmelk til å blande i også. Jeg pleier å ha litt fruktpurè i, hvis ikke liker hun den ikke like godt. Lykke til!
84 mamma Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Me brukar maisgraut til vår gut på 4 mnd. Den vart anbefalt av hs, babyen får ikkje så hard avføring av den som av risgraut.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 samme her,også anbefalt av helsesøster.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hvorfor skal hun begynne med grøt om en ukes tid? Fordi hun fyller 4 mdr da? Du vet vel at det anbefales å vente til 6 mdr dersom det ikke er en spesiell grunn til å begynne tidligere. Bare lurer...
Sina73 Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Skal du fyre opp denne diskusjonen til det kjedsommelige?? Hvis du har fulgt med her inne de siste dagene har det vært flere tråder om dette. Bare lurer.....
Sina73 Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg prøvde både med Nestlè sin maisgrøt og risgrøt men de ville han ikke ha. Så prøvde jeg Hipp sin risgrøt med banan og fersken og den ville han ha. Den er vissnok full av sukker, men jeg er jo allerede en grusom mor som gir babyen min grøt fra 4 mnd, så hvorfor ikke også gi litt ekstra sukker?
@@@&@@@ Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Nestlè maisgrøt har eg brukt. Blandes med morsmelk. Ho likar den kjempegodt og har ikkje reagert på nokon som helst måte. Men har foreløbig berre gitt den som velling (veldig tynn grøt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå