*guttemamma* Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hei, er helt ny her. Lurer på om det er mange fra Tromsø her. Hadde vært kjempeartig å kunne treffe andre mammaer. Har en gutt på snart 7 mnd, Gabrie, og kjenner ikke så veldig mange her i byen. Så det hadde vært utrulig artig å blitt kjent med andre med babyer, noen dager kan bli litt lange..
Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Heisann! Jeg bor Tromsø og har en gutt på 7,5 mnd. Vi bor på Utsikten vi. Enn dere da?
Molait Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hei og velkommen hit:) Bor laaangt unna (ved Oslo) men kan ønske deg velkommen lell:)
*guttemamma* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2006 tusen takk for det... eg bor rett opp for torget, attme gyllenborghallen... Bruke det å være nåkka treff her i byen..?
Janne og Jakob Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Heia, åsså ny hær. Bor i tromsø, rettere sagt tromsdalen å har en liten gutt på 1 mnd. Bruke å være endel treff i byen ja, etter som æ har lest, har ikke vært på dem sjøl enda, men regne med det blir etter hvert litt mer tid til det. Skjønne godt dagan kan bli litt lang ja....regne med æ kommer mæ mer ut etter hvert....vi snakkes sikkert mer hær på Din Baby å kanskje vi møtes en dag:)
Beth84g Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Bor ikke i Tromsø,men vil bare ønske deg velkmmen hit
lille-snupp Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg er fra tromsø, bor på mortensnes! Har ei lita jente på to måneder. Jeg er 24 år og student. Vi har fortsatt ikke vært på noen treff, har liksom vært så mye å sette seg inn i foreløpig, men har lyst å bli mer sosial
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 heisann og <3-lig velkommen hit til oss... håper du vil trves her inne.. ;o)
*guttemamma* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2006 Åh, en liten en på bare 1 mnd... Har så lyst på nr 2, men gubben e ikke heilt enig...vil vent litt til. Men eg derimot, åh kor eg glede meg t å gå gravid igjen, kjempefin tid og heile spenninga rundt fødselen og tia etter. Nei, det var heilt fantastisk når eg fikk Gabriel. Ja, det hadde vært koslig å trefftes, nån å prate babyeprat med, trur venninnen mine begynne å bi litt lei av sånn prat, (dem har da ingen sjøl enda)
*guttemamma* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2006 Heija... ja, sånn hadde jeg og det, hadde liksom nok med den lille og alt det nye jeg måtte sette meg inn i. Venner og familie var også i den tiden veldig flinke til å stikke innom. Men nå er han blitt så stor, og jeg kjenner at jeg trenger å være litt mer sosial, er å går tur nesten hver dag, sentrum er rett nedi gata her. Så det hadde vært velig artig å treffe andre med barnevogner.
*guttemamma* Skrevet 24. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk for alle velkomsthilsene, er helt ny i dette, så det skal bli artig å bli kjent med dere. Skal prøve å komme inn ofte. Høre man kan bli litt hekta av disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå