Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Være gravid.. Det er jo så mange som er det nå og jeg blir sååå misunnelig.. Blir ¨på gråten når jeg leser innlegg fra de som har baby i magen og som kjenner spark og slike ting.. JEG VIL ÅÅÅ!!! Har så lyst å gå gravid en gang til og vi ønsker oss en liten til.. Lyst til å kjenne de deilige sparkene i magen, den følelsen av å gå på ultralyd og se barnet sitt for første gang.. Gå å kose med magen. Prate med og bli kjent med den lille.. Og enda mere kos når den lille kommer ut og man starter livet på utsiden... Få den lille bylten i armene og snuse på og kose med.. Har verdens nydeligste gutt fra før, men vi ønsker å gi ham søsken. Gleder meg så vanvittig til å gå gravid igjen.Vi prøver som bare det.. Håper på positivt resultat snart.. uff er helt på gråten her.. men det hjalp å få det ut...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Lykke til! =) Du blir nok gravid før du vet ordet av det, skal du se. Masse hilsen fra northernlights
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Skjønner hvordan du har det:-) Selv har jeg 3 stykker, men kunne godt tenkt meg en til:-) Synest det er helt fantastisk å gå gravid. Å få et barn er helt utrolig! Lykke til! Håper du blir gravid snart.
cielo *to barns mamma* Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Skjønner deg godt, vi slet litt med å få første. Mitt råd er å ikke prøve så hardt. Ganske rart at man ikke blir gravid når man er som kaniner når man vet man har EL, mens man kan bli gravid uten å prøve i det hele tatt. Vi ble gravide med nr en først da vi sluttet å prøve, og med nr to gadd vi ikke prøve i det hele tatt, bare tok ut spiralen og lot det gå sin gang, og da satt den med en gang. Lykke til !!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå