Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være gravid..

Det er jo så mange som er det nå og jeg blir sååå misunnelig.. Blir ¨på gråten når jeg leser innlegg fra de som har baby i magen og som kjenner spark og slike ting..

JEG VIL ÅÅÅ!!!

Har så lyst å gå gravid en gang til og vi ønsker oss en liten til.. Lyst til å kjenne de deilige sparkene i magen, den følelsen av å gå på ultralyd og se barnet sitt for første gang.. Gå å kose med magen. Prate med og bli kjent med den lille..

Og enda mere kos når den lille kommer ut og man starter livet på utsiden... Få den lille bylten i armene og snuse på og kose med..

Har verdens nydeligste gutt fra før, men vi ønsker å gi ham søsken. Gleder meg så vanvittig til å gå gravid igjen.Vi prøver som bare det.. Håper på positivt resultat snart..

uff er helt på gråten her.. men det hjalp å få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! =)

Du blir nok gravid før du vet ordet av det, skal du se.

Masse hilsen fra northernlights

Skrevet

Skjønner hvordan du har det:-) Selv har jeg 3 stykker, men kunne godt tenkt meg en til:-) Synest det er helt fantastisk å gå gravid. Å få et barn er helt utrolig!

Lykke til! Håper du blir gravid snart.

Skrevet

Skjønner deg godt, vi slet litt med å få første. Mitt råd er å ikke prøve så hardt. Ganske rart at man ikke blir gravid når man er som kaniner når man vet man har EL, mens man kan bli gravid uten å prøve i det hele tatt. Vi ble gravide med nr en først da vi sluttet å prøve, og med nr to gadd vi ikke prøve i det hele tatt, bare tok ut spiralen og lot det gå sin gang, og da satt den med en gang.

Lykke til !!

Skrevet

Masse lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...