Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde laget lunch til sønnen min på 14 måneder. "Nikolay, skal du ha mat?" spurte jeg "Mat, titte!" (mat, sitte) svarte han Litt senere satt vi på gulvet å lekte, også gjemte jeg ballen hans. "Hvor er ballen?" spurte jeg "Oh æ bll?" spurte lillegull! Sååå stolt over at han har begynt å sette sammen ord! :-D
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Ja, vanlig, men like mye å være stolt av! Stakkars barna våre hvis vi bare er stolte av dem når de vinner nobelprisen! (for det er ganske uvanlig)
bassen2 Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Gratulerer, kan tenke meg du blev stolt.. her blir eg stolt hele tiden..od det av små filleting som at ho spiser opp alt på fatet. det har ho gjort tusenvis av ganger før, men so what??? blir stolt for det..!!!
Sophie juli 2005 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Ja, en riktig god morgen til "Anonym" :-D Tenk hvis man ikke var i stand til å glede seg over de små ting i hverdagen med de små! Uten en viss entusiasme over slike fremskritt, blir det da gørr kjedelig å lære. Og å være foreldre. Fødsler er vanlig, utvikling fra baby til barn er ganske vanlig, oppvekst fra barn til voksen er temmelig vanlig - men stoltheten man føler (bør føle?) underveis er unik og spesiell for alle. Selv er jeg så patetisk at jeg gleder meg over både alt og ingenting - selv om det i bunn og grunn kan sies å være ganske vanlig alt sammen. Så HI: grattis med utviklingen - fint at du deler gleden din med andre :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Så flink han er Jeg deler med alle i familien når snuppa gjør noe nytt Og de gleder seg heldigvis med meg selv om de har opplevd det samme flere ganger selv
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2006 Tusen takk til dere som kom med positive ord! :-D Jeg blir stolt og glad for det meste gutten min gjør! Bla da han ENDELIG lærte seg å krabbe baklengs ned trappen, eller da han lærte å si "mamma" og "pappa" isteden for "nanna" og "dadda"... Da roser vi og klapper og du ser stoltheten lyse i øynene hans! :-)
fidelia Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Syns han var flink jeg! Min på 15 måneder sier knapt enkelte ord en gang. Stort sett "Buuu" om bil og "bl" om blomst. Men det gjør ikke meg mindre stolt for det. Vet at han snart begynner å snakke han også og i mellomtiden så uttrykker han seg flott med sitt eget kroppsspråk :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2006 Du er virkelig oppfinnsom på kommentarer "sarkastiske anonyme"... :-) Må jo bare flire av deg... Ingen kommer til å få meg til å føle meg dum eller noe over at jeg er STOLT av min egen lille sønn! de som ikke vil lese om den flinke sønnen min de trenger ikke gå inn på innleggene! :-) Nemmli tenk!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Vet du hva? Jeg synes kommentarene fra sarkastiske anonym er litt... vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå