Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Nå håper jeg kan få litt svar både fra den ene og den andre. Min sambo og jeg har fått en sønn, og han kan gjerne ha sex, men det føles som om det kun er for å "tømme" seg. Men jeg vil ha mer sex, men meningsfylt sex. Har han mistet lysten på meg? Savner de små tingene, som da han skulle kysse meg, så holdt han hånden på siden av hodet mitt og pusket håret mitt med fingrene. Nå sitter han i sofaen med pc'en og bare spør, "skal vi pule?". Sliter litt å kjenner at dette går ut over energi, så det blir mest sannsynlig å ende med at jeg flytter. Jeg synes at jeg fremdeles fortjener litt omtanke og ømhet. Det hadde vært litt fint med litt svar på dette, og kanskje fra noen som har opplevd eller opplever noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Har du fortalt han hvordan du føler det? Det kan jo være flere grunner til at han ikke viser deg like mye ømhet som før, og den letteste måten å finne ut hvorfor ville vel være å spørre han? Det kan jo hende det ikke er noe som er så alvorlig og som kan rettes opp i? Jeg skjønner kjempegodt at du trenger at han viser litt mer ømhet. Alle trenger jo det. Jeg har ikke sett kjæresten min på over 5 mnd, og holder snart på å bli gal av den grunn. Savner kjempemye følelsen av at noen bare holder rundt meg... Håper bare at det ikke er for mange månedene til jeg ser han igjen.. Så hvis du ikke allerede har prøvd det, så syns jeg du burde snakke med han om det, for du fortjener absolutt at han viser litt mer ømhet. Jeg får jo ikke det pga kjæresten min ikke er her, men når han er der.... Da skulle det jo bare mangle om han viste litt mer omtanke, jeg hadde ikke taklet situasjonen du er i, så håper det forandrer seg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå