Babyonboard ;-) Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hehe... Burde vel nesten signere med anonym nå ))) Venninna mi fikk meg til å prøve det for mange mange år siden, og nå "må" jeg ha sugerør... Vi har ledd av dette mange ganger!!! For som vi er enige om; MELK kan IKKE drikkes med sugerør... DET blir heeeeelt feil... Det værste er at nå har sambo begynt med det samme!!! Hehe... Og NEI jenter, jeg drikker ikke nesquick ofte altså Er veldig glad i melk, men når jeg spiser brødskiver med brunost er det veeeeldig godt med Nesquick Noen flere med sære "matvaner"???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 He he, nei jeg er bare sær jeg!!!!! Ha ha!!! Og ikke drikker jeg melk.... Men nå skal jeg legge meg jeg:-) Sov godt og kos deg med melka;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Natta vennen! Sove godt nå
Trollmora Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Vet ikke hvor sært det er, men brødskive med tomat og sukker. Hvordan man kan ha salt på tomaten er utenfor min fatteevne. Min far brukte syltetøy på kokt egg......
Babyonboard ;-) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Brødskive med kokt egg, tomat i skiver med SALT og pepper og majones.... Nam nam ))
♥Snulder Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 He..he..he.. Så deilig at folk er litt snålere enn meg.. Føler meg litt ovenpå nå gitt!! Jeg er sær i matveien... eller skal vi kalle det konservativ.... Ikke mange utskeielser på det området nei.
Ronja65 Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg liker surstrømming jeg! det er en svensk spesialitet :-).... Det lukter så vondt at man må åpne strømmingsboksen ute, og helst spise ute! Det smaker utroooolig godt. Nam.nam Svogeren min i Dk drikker på tross av at han er dansk heller sjokkemelk, gjerne med sugerør, en øl!!!:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Jeg eeeeelsker tørrfisk! Og mellomste barnet mitt har endel sære varianter; Sjokoladepålegg med brunost, sjokoladepålegg med salami, sjokoladepålegg med tomat, egg og jordbærsyltetøy. Revet fersk parmesan over det meste... Hun har alltidvært glad i tomater. Kan foretrekke det framfor både is og godter... Bortsett fra det liker hun nesten ingenting... Og da jeg prøvde å bemerke noen av hennes sære vaner da hun var mellom 4 og 5 år så svarte hun "mamma, hvordan kan du bestemme hva jeg liker?"
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Du, hun har jo helt rett! Men når de er småspiste så er det utrolig hva man kan tillate bare for å få dem til å spise. Her i huset har vi et stor gulrotbudsjett. rart at ikke storebror er gul i huden )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Ja. hun har rett! ;-) Prøver å la henne prøve utpå sin måte... Hun er slett ikke småspist, bare enspora i matveien... Gulerøtter blir ikke gamle her heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå