Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gåbil til gutten vår på straxs 8mnd, men hva bil er best? Han er liten for aldern så kan nok ikke bruke den før han er rundt 1år, men vi skal bytte inn et lekeaperat som han fikk i gave, så da bytter vi det mot en gå bil.

Den må tåle å bli brukt, har ei på 4år som sikkert ikke klarer å holde seg unna. finnes det gå biller fra litle people ennå, husker at sønnen til venninna mi hadde en fin gå bil i det merke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har disney sin ole brum gåbil. Den er bare kjempe fin og ungene elsker den. Masse lyder og musikk, og forskjellige knapper og ting til å trykke på. Veldig fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...