Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Ha!!! Sviger og jeg har fnist og hatt det så festlig her ikveld. Kost oss med nydelig mat og deilig vin! Perfekt match til hverandre:-) Og så fant vi ut at vi skulle stikke bort til søster, som har besøk av noen festlige venninner i helgen, med mange hjemmebakte horn og boller (svigermor er rå på kjøkkenet:) og fikk da servert en nyyyydelig rødvin. Og historien bak er at den var igjen fra Lou Reed var på Norwegian Wood festivalen! Spesialbestilt av ham, men tydeligvis klarte ikke gutten å drikke opp alt, så da dryppet det litt på oss og;-) Og den var kjempegod! Konklusjonen av dette innlegget er da at Lou Reed har en meget god sans for vin:-)
Reveenka Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg har også drukket litt rødvin i kveld - men den var ikke så fasjonabel, denne vinen kom fra svigerinnen min. Men hun er veldig glad i å gå på bluesfestivaler, da...c",)
Ronja65 Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Appropå vin. Tenker på en morsom eppisode på konfirmasjonen til sønnen min. Vi serverte rødvin til middagen til de som måtte ønske. Jeg hadde kjøpt med meg en sort som jeg fått annbefallt av en vennine(billig og bra i Sverige). Da kjæresten min, som er en kresen danske, fikk prøvesmake. Sa han... Hmhm. tror ikke jeg hadde servert den.... Hadde noen andre flasker på lur, men tenkte... Ehh, jeg tar den vinen, som samboern ikke mente var så god, da får alle likt. Hva skjer!. Vi sitter ved middagen, da min farsa sier. Øh Ronja... er dette den gode eller den dårlige vinen? ( til historien så hører det med at han er omtrent døv, og snakker dermed ikke akkurat lavt noen ganger.)....Da tok jeg en vit en... Ehhh, tror det var den vinen som samboern min syntes var best.... Heldigvis syntes alle at den smaket fortreffligt til elgkjøttet vi serverte..... Norrmenn og svensker er lettlurte syntes min samboer:-))
Trollmora Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Nordmenn lettlurte???? Alldri i livet! Men svensker og dansker derimot........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå