Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Har tatt mini piller nå i ca. en måned og alt har gått helt greit...til nå. For en stund siden ringte en kompis til samboer og spurte om han ville gå ut og ta en öl, han sa ja. Og jeg blir helt totalt skuffa og små iritert fordi han ikke spurte meg för han lova kompisen å komme...så da han gikk gav jeg ham den kalde skulder. så sitter jeg her og tenker på leiligheta vi var å så på i dag og hvordan han måtte ringe mora si(bare for å få bekrefta om han burde kjöpe den) för han bestemte at vi skulle kjöpe den ,forde om jeg sa jeg elsket den leiligheta... Blitt veldig små iritert de siste dagene på han og mang en gang kommer tanken opp "hvorfor vil han ikke forlove seg med meg" "han lovte vi ville väre forlovet/gift för jeg fikk jenta" "har han en annen" ..og så kommer de motsatte "vil jeg väre med han""hvorfor drar jeg bare ikke i dag"... Har ikke värt slikt slit i hodet siden skoletiden og puberteten:) Må vel snakke med jm om dette neste gang jeg er der, men måtte bare få det ut för jeg klikker helt...
Gjest -lilly- Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Helt normalt å få hormonsvingninger:) Prøv å ikke irritere deg over småting, men heller tenk positivt. Lett å vri alt mot deg negative. Noen menn bare må ha bekreftelse av andre enn kjæresten når det gjelder slike ting. Mannen min spør ofte søstra si til råds, og det kan av og til såre meg......siden alt hun sier er det riktige i følge han. Men vi må bare bite i det sure eple av og til. Det ordner seg Har du veldige problemer med pillen, så ville jeg skiftet merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå