M-overtid Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Må vi håpe Allah aksepterer våre bønner,tilgir våre synder og gir oss styrke til å følge våre profeters vei slik at vi kan komme til ferdaws. Ha en fin og spennende Ramadan jenter Det blir litt spennende for meg,har ikke fastet på to år pga svangerskap og fødsel.blir godt å få "renset" seg selv og få fokusere ekstra en mnd. og forhåpentligvis klare å videreføre de gode skikkene til resten av året(tenker på lesing...++)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 ~Ramadan Mubarek søster~ InshAllah får vi en velsignet Ramadan! Det er en spesiell tid. Husker første året jeg fastet, var helt alene for mannen min var ikke i Norge. Men jeg følte jeg kom nærmere Gud. Helt utrolig. I fjor fastet jeg ikke pga sv.skap, men i år InshAllah skal jeg faste. Får se ann litt med melk til lillegutt, men han spiser grøt også så det går bra Mannen min kan ikke faste pga sykdom så føler jo det litt dumt, har også ingen søstre i nærmiljøet. Men InshAllah skal jeg dra og besøke noen søstre! ~Allah hafiz~
Habiba Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Ramadan mubarek wa kol aam wa entom bkheyr :D håper denne måneden gjør dere sterkere i deres tro og våres bønner og faste blir akseptert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå