Gå til innhold

Happy Ramadan søstre :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Må vi håpe Allah aksepterer våre bønner,tilgir våre synder og gir oss styrke

til å følge våre profeters vei slik at vi kan komme til ferdaws.:)

 

Ha en fin og spennende Ramadan jenter :)

Det blir litt spennende for meg,har ikke fastet på to år pga svangerskap og fødsel.blir godt å få "renset" seg selv og få fokusere ekstra en mnd. og forhåpentligvis klare å videreføre de gode skikkene til resten av året(tenker på lesing...++)

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

~Ramadan Mubarek søster~

InshAllah får vi en velsignet Ramadan!

Det er en spesiell tid. Husker første året jeg fastet, var helt alene for mannen min var ikke i Norge. Men jeg følte jeg kom nærmere Gud. Helt utrolig.

I fjor fastet jeg ikke pga sv.skap, men i år InshAllah skal jeg faste. Får se ann litt med melk til lillegutt, men han spiser grøt også så det går bra :)

Mannen min kan ikke faste pga sykdom så føler jo det litt dumt, har også ingen søstre i nærmiljøet. Men InshAllah skal jeg dra og besøke noen søstre!

 

~Allah hafiz~

 

Skrevet

Ramadan mubarek wa kol aam wa entom bkheyr :D:D

 

håper denne måneden gjør dere sterkere i deres tro og våres bønner og faste blir akseptert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...