Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Det er SÅ sært, alle ting jeg svarer på/stiller sprøsmål om på skravlesiden blir ignorert. Og jeg svarer alltid høflig og ordentlig, og gir relevante svar...syns nå jeg da. Her inne derimot, får jeg alltid svar Hvorfor er det sånn egentlig? Er det en "klikk" på skravle, som KUN svarer på hevrandres innlegg? Syns det er litt kjipt, men får heller prøve å være mer aktiv her inne da. Bare så utrolig dumt med sånne fjortis-klikkete tendenser liksom..
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg har også tenkt dette mange ganger inne på skravle, så jeg holder mest til her.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Like greit Mye koseligere her inne, uten alle de interne vitsene og meldingene...hehe.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg er ikke med i noen klikk hvertfall å jeg får svar titt og ofte synes jeg.. Sikkert mange som får bedre respons enn meg, men det forklarer jeg ganske enkel t med at jeg ikke er her så ofte som andre er.. Blir heller aldri husket på sånne "hvem husker du" tråder, men synes ikke det gjør noe,, lurer jeg på no så får jeg svar å jeg svarer på det jeg kan svare på også
Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Heisann Jeg tror noen av fordelen og ulempen med Skravle er at der er så mange innlegg. Hvis man er uheldig og poster innlegget til feil tid så vet man ikke ordet av det før det er langt nede på siden eller over på neste. Hvis spørsmålet er litt vanskelig å svare på så er det lett for at de som kan svare ikke ser det. Har ikke stilt så mange spørsmål på Skravle, men har alltid fått svar. Jeg er ikke en de kjenner igjen, men spørsmålene mine har vært av en slik natur at de kan svares på av mange. Tror du bare har vært uheldig.
Luca Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Det spørs sikkert hva du spør om, for der inne er det jo mye innelegg av typen; skal på byen, hva har du på deg, typen din osv. Og så forsvinner jo innelggene så fort. Så tror ikke du får så mye svar på spørsmål ang amming og hva ha på de små om vinteren der:-) Da er det bedre å spørre her vet du:-) Tror kanskje ikke det er en "klikk" der, men ser jo mange nick går veeeeldig igjen....så kanskje mange svarer til de de "kjenner"...vet ikke.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Jeg svarer på det jeg kan svare på, uansett nick
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Sikkert noen som svarer på "alt" der inne også, men syns det blir veldig mye av den samme gjengen. Blir mye "husker du da..hihi" og "skal vi møtes i sandkassa" og slike ting. Og alle innleggene om hemmelige venner, bh-størrelse, middagsplaner, hotell cæsar...
Luca Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Men det er jo det som er en skravleside da:-) Her er det jo babyprat, og på skravle er vel poenget å prate om alt mulig annet....
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 slik føler jeg også det...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 det er kanskje tilfeldig hvem som er der da og hva man spør om. men om man får ett svar også skriver noe sjøl tilbake dytter man det opp og får som regel flere svar! ikke det at jeg pleier få så mye svar heller men...hehe
firemerkersmør Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Er nok fordi innlegg fort havner langt ned på skravle. Jeg er ikke kritisk på hvem jeg svarer. Grunnen til at det kommer skarpe svar innimellom er nok litt missforståelser, og lit alle ulleinleggene som er her.
yasmina Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Jeg er enig med deg. tror det er litt klkktendenser, men tror kanskje dem ikke helt ser det selv.... Jeg har ogsaa opplevd flere ganger aa ikke faa svar paa skravlesiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå