Gå til innhold

F**N!!.. (Dette går ikke lenger..) langt innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare ha ut litt frustrasjon. Trenger ikke noe svar, men det hjelper kanskje å få "snakket" litt...

Jeg har nå snart hatt 3UKER (på mandag) med ulike former for Kraftig PMS HVER BIDIGE DAG!! Nå er jeg snart på gråten. HAr hatt alt fra vondt i korsryggen, stikkinger, støl mage, hodepine (jeg plages med lett migrene ved menstruasjon)og ikke minst smerter/slitenhetsfølelse i lår (og faktisk ankler..) Det verste er at dette startet dagen etter jeg var ferdig med mensen. Det var min første pillefrie dag også...

Bruker en del IBUX til vanlig under menstruasjon, men da det ikke skal være særlig bra når man er/prøver å bli gravid så ønsker jeg å holde meg "ren"... Nå tror jeg ikke jeg greier mer. Tok en grav.test i dag morres (3dager før IKM) og den var selvsagt negativ (og det visste jeg egentlig, for vi har hatt sex bare 3 gang denne pp),- og jeg håper heller ikke noe annet. Det er i oktober jeg vil det skal skje :-). Dette gjorde jeg for å kunne avkrefte graviditet og ta med en IBUX før jeg legger meg. Men så har jeg fått høre at den kan forhindre eggløsning, og i og med at dette er min første måned etter pilleslutt, så trenger jeg jo ikke å ha hatt EL enda, og da vil jeg isåfall gjerne ha den, og derfor tør jeg ikke ta noe likevel...

Jeg vurderer nå å dra til lege for å ta en helsjekk ( om graviditet, EL og det som er mulig) for så å begynne med pillen igjen. Tror jeg trenger å forberede meg litt på dette. Neste gang kan jeg derfor forvente sånn kroppsubehag, og da vil det bli enklere å holde ut,-tror jeg. Regner med at alt dette er kroppen min sin reaksjon på at den må fungere uten ekstrahormon. Rart at det ikke var slik forrige gang, men jeg er jo blitt litt eldre.

De siste to kveldene har jeg måtte åpne opp buksa pga av magen (den fylles opp, liksom), og jeg er skikkelig treg blitt (i magen ja..). Som om ikke alt dette er nok, så har dattera mi smittet meg med forkjølese og typen er på guttetur ihelga... SUKK *og jeg tørker faktis en tåre*

Nei, NÅ ER DET SLUTT PÅ SYTINGA. I morgen er en ny dag. Om du har lest dette,- så takk. Og en masse lykkeønskninger til deg. Måtte du bli gravid før denne pp er over

NATTA!- nå blir det Ann-Kat Hærland som sengelektyre *smiler litt* den er morsom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei abcd123

Jeg leste innlegget ditt, og forstår deg godt. For jeg hadde også masse vondter i min første PP. Hodepine og kvalme hver dag i nesten en måned. Trodde jeg var gravid jeg, for jeg har aldri hatt det sånn før. Jeg har egentlig aldri hatt symptom på graviditet før et par uker etter testen. Og har aldri kastet opp som følge av svangerskap. -Så jo, jeg skjønner at du blir utslitt. Og er det ikke typisk at når gubben er vekke, det er da ungene blir syke eller at det skjer noe! :0(

Du syter IKKE, du får bare ut litt frustrasjon og letter på trykket. Ser på den siste linja i innlegget ditt at du faktisk smiler :0) Og det er et godt tegn.

En god natts søvn hjelper nok også. Og med litt sengelektyre blir det bare perfekt å legge seg. Jeg kan heller ikke legge meg uten en bok. He he :0)

Håper alt har lettet litt i morgen.

Natta :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...