Gå til innhold

Jeg har fått min høyt elskede gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag kom i mine øyne verdens vakreste gutt til verden, 53 cm og nesten 4 kg. Helt fantastisk opplevelse selv om det drøyde ut i tid. Det er virkelig det største jeg har opplevd noensinne. Takk for alle råd og tips jeg har fått fra dere andre underveis i svangerskapet!

Hilsen fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med gutten...:) Kan tenke meg det er deilig å være ferdig:)

koz dere masse..

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Så det var rier du hadde natt til onsdag!:-D

Kjempegøy å høre at du har fått gutten din...ønsker dere lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer fra meg også...kos dere masse framover:-)))))

Skrevet

Gratulerer! Og heldige deg som er i mål.. Høres ut som en flott opplevelse

Skrevet

Hei!

Ja, og de fortsatte hele onsdagen og natt til torsdag. Til sammen hadde jeg vel rier omtrent 50 timer før vi dro til sykehuset. Men nå skal det sies at de første ikke var spessielt vonde, så var ikke så galt som det høres ut som selv om det var slitsomt :) Sov vel 3 timer tilsammen de to nettene før vi dro avgårde kl 6.00 på torsdagsmorgenen, så var ganske trøtt. Da var det 3 cm åpning og ueffektive rier ca 4 timer til før de tok vannet. Det gjorde susen!, så igrunn hadde jeg vel en ganske A4 fødsel uten komplikasjoner, det tar jo ofte lang tid for førstegangs.

Er helt sprøtt å være hjemme igjen, er et følelsesmessig vrak idag. Hadde ikke trodd at jeg kunne føle så mange følelser på en gang. Fødsel er helt enormt, kunne snart gjort det om igjen.. helt sant... (bare ikke riktig enda, hehe). Syens ting har gått så fort, så det kjennes nesten litt vemodig ut å være "ferdig", selv om det er nå det egentlig begynner. Jeg vet det er mange her som gruer seg, og jeg skal ikke legge under en stol at det gjør vondt, men jeg ville ALDRI vært foruten. Helt fantastisk, har aldri vært så stolt noen gang!!

Vil også legge til at Tønsberg sykehus er helt supert, og lykke til alle dere andre her inne!

Har lagt ut et skrytebilde av elsklingen min! Vil gjerne vise han frem til hele verden.

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/419856/offset/6

Skrevet

Gratulerer så masse :)) Fine gutten du har fått :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...