Gå til innhold

Atopisk eksem og vidundersalve!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk beskjed av legen på helsestasjonen i sommer at lillegutt har tendenser til atopisk eksem. Jeg som bare trodde det var varmeutslett.... Vi skulle smøre med fet krem først for å se om det hjalp ,evt vi måtte bruke kortisonholdig krem hvis ikke. Jeg er tilhenger av Babyline sine produkter. Smørte med ansiktskremen, som er svært feit, morgen o gkveld. den holder alt i sjakk. Kjempefornøyd! Tror ikke gutten min er hardt angrepet. Men god salve er det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også anbefale Bodøsalven dag- og nattkrem på det varmeste - den funket kjempefint på vår eldste datter da hun var plaget av atopisk eksem som baby.

Skrevet

Jeg har atopiskeksem selv, og skal snart til ny allergitest hos hudlegen. Kan noen av disse kremene/salvene hjelpe på meg også?

Er et hel..... med slik eksem på hendene når man har x-antall bleieskift pr. dag.

Skrevet

Jeg har ingen eksem selv. Men er sykepleier og blir ofte tørr og sår på hendene når jeg er på jobb. Selv synes jeg SH sin hudpleiesalve er kjempgod på hendene. den selges på apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...