Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 ca hvertannet måltid blir han mett av kun pu.. resterende måltider må jeg fylle på med en del mme etter tomme pupper, og det har resultert i litt lenger soveintervaller og en mer blid og fornøyd gutt:-) jeg har insett at jeg ikke har nok melk, og at jeg ikke orker styre og ha dårlig samvittighet for det!! så hvis dette kan hjelpe noen andre derute som er i tvil, så blir jeg glad for det!!
mamma og my Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg støtter deg. Måtte selv gi jenta mi tillegg, og det ble et nytt liv for oss. Prøvde å skyve all dårlig samvittighet og nederlagsfølelse til side, og nyte at babyen ble METT. Jeg måtte ikke lenger tilbringe timesvis med amming på tom pupp. Og da jeg fikk slappet av, tok melkeproduksjonen min seg opp-uten at jeg stresset noe med det.
Blomman Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Så br du har funnet en god løsning på situasjonen. Da går dette så bra vettu
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 ja, men det er jo med litt blandede følelser jeg gir mme også.. ønsker jo at jeg slapp, og må innrømme at jeg er frustrert og irritert over kroppen min som ikke gjør det den burde.. men takk og pris for at det finnes tillegg å gi, ellers hadde det vært slitsomt å være i vårt hus for tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå