Gå til innhold

Auuuu!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det andre som har stikninger i brystene? Mulig det er helt normalt (kanskje når de "fyller seg opp" med melk igjen?) men jeg må bare høre om andre opplever det. Det er ikke veldig vondt, men ubehagelig.

Og når jeg dusjer og får vannstrålene på brystvortene er det skikkelig sårt. Det samme hvis jeg kommer borti dem med håndkle når jeg tørker meg. De er ikke såre eller vonde når jeg ammer eller de er inni bh'en. Mener jeg har riktig ammestilling, har fått hjelp med dette både på sykehuset og helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikningene høres normalt ut. de kommer skjelden under 30 min etter amming?? Jeg får det fra 1 time til 3-4 etter amming. Er nok "påfyll" ja:) Varer ikke så lenge, maks 1 min. Ikke som vanlig spreng, men skjønner hva du mener.

 

Hvor gammel er baby'n din?

 

Vortene dine får jo gjennomgå litt så ganske naturlig at en dusjstråle kan gjøre litt vondt. samme med håndkle. Dersom det ikke er vondt å amme vil det nok gå seg til. barnet suger jo over hele område, håndkle/stråler er jo bare borti vorta og er mer konsentrert på et område.

 

Dersom det ikke err vondt når barnet starter å suge har du nok riktig stilling. Hør med jm på neste kontroll da vel.

 

Kan jo prøve å smøre med litt brystkrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...