Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 fikk bæresjalet mitt i dag=) har testa det innendørs, og både eg og lillegull er superfornøyde=) det er lurer på da, kanskje litt teit, men merka at lillegull ble veldig varm i sjalet...ogda hadde han bare på seg vanlige inneklær...hvordan skla eg kle han når me ska ut på tur da? prøvde å amme i sjalet i da og=) fikk ikke helt til å sitte da, men øvelse gjør mester=) måtte holde i han pga eg ikke fikk til knutene så bra,men var bra å amme i=) har en nyskjerri liten gutt, og sjalet gjorde at han slappa mer av under amminga, og han har ikke spist så godt på lenge,for nå bble han jo ikke forstyrret av alt det kjekke å se på=)=)
Rivella Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hei, hei Amming på første forsøk, wow, jeg er imponert! Har også et moby wrap -sjal, som jeg er veldig glad i, men som du er inne på, kan det jo bli litt varmt for den lille kroppen med masse yttertøy i tillegg til kroppsvarmen fra mor eller far. Jeg pleier derfor bare å ha på knøttet en lue jeg, i tillegg til inneklær, men etterhvert som det blir kaldere ute må vi sikkert bare prøve oss frem. Så lenge hun virker fornøyd og varm nok, regner jeg med at hun har det bra (snuppa pleier nemlig ikke å nøle med å si i fra om noe ikke skulle passe henne).
mammmamia ** Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg har også et elastisk bæresjal og er utrolig fornøyd! Grunnen til at de blir ganske varme er at de har hele kroppen inntil vår kropp og er snørt såpass hardt fast..! Så du trenger ikke ha på han så mye klær, bortsett fra på bena og en lue, altså litt ekstra på de kroppsdelene som stikker ut ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå