mammaen til aug00&sept06 Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 litt redd den lille skal få vondt i magen sin.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 HS sa til meg at man så langt man kan bør holde seg unna to ting når man ammer: kål og løk !
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Tror dette er individuelt. Jeg spiser både hvitøk og kål. Har gått bra for oss.
kroko Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg spiser både løk, hvitløk og det meste. Det eneste jeg har merket en reaksjon på var plommer - hvis det da ikke var en tilfeldighet at han hadde vondt i magen etterpå. Tror jeg skal holde meg unna fårikålen også i år - ikke noe stort offer fra min side :-)
krish Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Du får bare vite om barnet ditt tåler det ved å prøve. Her i huset gikk det veldig bra helt fra mini var nyfødt. Har lest at noen babyer t.o.m drikker mer hvis man har spist hvitløk. Setter en ekstra "spiss" på smaken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå