Gå til innhold

Follo - jenter!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da det går anonyme rykter er inne om at vi begynner å bli overmodne for et treff igjen, så stiller jeg heimen til disp til uka, det må da bli tirsdag eller onsdag og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger om hvilken dag som passer best, og flest:-) Ikke alltid lett å få det til å matche alle, men noen er bedre enn ingen.....blir liksom litt stusselig for Hannah og meg med eget treff her hjemme;-)

Så da venter jeg i spenning! Regner med at dere nok er innom og smugleser i løpet av helgen og da kan vi like så godt gi beskjed her:-)

Klem fra Hannah og mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! høres bra ut, men jeg har vanskeligheter på onsdager fram til jul. (Bør hente dattern på svømming kl.1400....) Så da håper jeg på tirsdag....

Skrevet

Supert! Er opptatt mandag og onsdag - så tirsdag passer utmerket for Even og meg. Ellers skal Even, Tine og jeg til Mossehallen i morgen på Mossemetoritten. Masse spennende steiner, krystaller, smykker og utøvere innen alternativet. Noen flere der så si ifra. Koselig om vi blir fler. Ha en fin helg videre alle sammen.

Skrevet

Da sier vi tirsdag jenter!!! Tonetroll kan også da:-) Så da håper jeg Sommerbarn og Pusken og Moffi har tid og. Veibeskrivelse kommer pr sms:-)

Skrevet

Mossemetoritten er en stein- og mineralmesse i Moss, også en alternativmesse. Har vært på alternativmessa i Oslo noen år. Storkoser meg alltid.

Skrevet

Hadde tenkt meg en tur jeg også, men har lovet å hjelpe til med å vaske ned gamle leiligheten til søster.......om ikke vennegjengen til niesen min bare ordner opp uten meg;-)

Skrevet

Snuuuuufs... Er ikke her da :(

Men DET er dere vel vant til å høre, jenter ;))))

Til da MÅ jeg nemlig ha fått pakka og reist!!!

Skrevet

Så synd da!!!! Men dere får ha god tur da:-) Hvor lenge blir dere borte?

Skrevet

Jeg vet ikke... Må være her nede senest den 7... så ja jeg kommer sikkert ned rett før den helga :)

Skrevet

Oki, da må vi møtes da!

Skrevet

Nå ble jeg trist og lei :-((((((((((((((( . Tirsdager er den eneste dagen jeg ikke kan komme. Håper vi kan finne en annen dag neste gang.

Kos dere masse.!!!

Klem

Skrevet

Takk for koselig sms via Ronja/Påske!

Mulig jeg må jobbe tirsdag. Vet ikke sikkert før i morgen etter lunch. Gir en tilbakemelding da, jeg hvis ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...