Sessa ruger igjen... Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Har du kommet deg hjem nå? Ferdig med all sladringa? ;-) Kom hjem for ikke så lenge siden selv og hva er det første man gjør? Går inn på forumet vel! Nerd,as!!
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 hallloisen med-nerd! Slår på mns jeg,så kanskje vi snakkes der etterkvart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå