Lillegutt 17 july 06 Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Skal ut pâ min fôrste jentekveld etter fôdsel og har glemt â tine melken til Pappa. Hva er den beste mâten â tine melk pâ? Har litt melk pâ flaske som har stâtt i kjôleskapet siden i gâr, allerede varmet litt i varmt vann. Kan den brukes igjen i kveld blandet med den melken jeg tiner nâ?
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Tror ikke du skal varme melk flere ganger... Men dette vet helt sikkert noen andre her mye bedre enn meg Blomman feks
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 den har vaert varmet i varmt vann vil stâ pâ benken til kl 21 for sâ â gis til lillegutt. Blir den dârlig tror du?
Blomman Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Det er ikke anbefalt å varme oppigjen melk som har vaært varmet før. Frosset melk tines ganske raskt i rennede kaldt vann. Varmes så i vannbad.
Stolt trebarnsmamma Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Frossen melk setter du i kaldt vannbad, varmes så i varmt vannbad. Melk som allerede er varmet må du ikke sette kaldt igjen og heller ikke varmes på nytt, den står seg 4 timer i romtemp. så du kan gi den romtemperert hvis barnet ditt aksepterer det..
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 tusen takk jenter. Nâ skal jeg pâ fest. har med meg Sjampis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå