Gå til innhold

Naar pappa ikke tar sitt ansvar paa alvor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniker meg inn her med et innlegg som egentlig gjelder for soesteren min, men jeg er litt nyskjerrig paa deres syn:

Nevoen min skulle ha vaert hos pappaen sin fra i dag til i morgen, men to timer foer nevoen min skulle til pappa, ringte pappaen og sa han ikke kunne ha soennen sin likevel fordi han foelte seg litt forkjoelet...

Hvorpaa sosteren min skrinlegger sine planer for dagen/kvelden og blir hjemme. (Hun har kun 2 fri-kvelder i maaneden og hadde planlagt lang tid paa forhaand at hun skulle ha en hyggekveld med en venninne).

Jeg mener at siden det er pappaen som ikke tar ansvar, (herregud, vi snakker da kun om en forkjoelelse!), skulle han ta ansvaret for i det minste aa finne en barnevakt for kvelden - (jeg mener naa at han skulle ta soennen sin som planlagt, han er da ikke doeden naer. Hva gjoer mammaene naar de er syke - de legger seg da ikke flatt ned og ikke tar ansvaret sitt?!)

Saa: Skulle hun blitt hjemme, eller skulle pappa likevel ta ansvaret sitt? Hva mener dere som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme, bare det at faren sendte en sms om at han var forkjøla. Jeg sa fra til han at ok for denne gangen, men IKKE en eneste gang til.....!!!!

Jeg sa det at jeg kan ikke bare ringe noen for å ta vare på datteren min, om jeg blir syk selv, jeg har faktisk ingen til å gjøre det heller. Tror han skjønte tegninga da jeg forklarte det for ham flere ganger (enkelte må ha det inn med teskje)

Han ser henne to timer i uken og har henne annenhver helg, så det skulle bare mangle!!!!

Skrevet

synes det høres helt fjernt ut. jeg er helt alene med mini, og klarer helt fint å ta meg av henne. nå har jeg lungebetennelse men mini har likevel fått ha overnattingsbesøk i går og hatt venner på besøk i dag. dette er jo veldig greie unger da, så det er ikke nos stress. jeg mener man skal tenke på ungen før man tenker på seg selv. skal han ta ungen da hver gamg mamman er forkjølet??? For det må jo gå begge veier! For en idiot asså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...