Gå til innhold

Mensen etter fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å få mensen igjen etter fødsel?? Jeg har en baby på 8 mnd, ammer kun morgen og kveld (det har jeg gjort i ca en mnd.) Jeg fullamma til babyen var ca 5 mnd. Jeg tror ikke jeg kan være gravid, når vi har hatt oss til har vi selvsagt passa på å bruke prevansjon. Og jeg burde vell ha "følt" på meg hvis jeg var gravid??

Off- jeg vet jeg bare bør digge at jeg ikke har mensen, men det fører jo til litt bekymring også da! :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ammet de to første mnd...5 mnd siden fødsel og fremdeles ingen mens her nei....så jeg vet desverre ikke. men regner med at der er forrskjellig dra dame til dame.

Skrevet

jeg fødte 09. mars,fikk att mensen 30.juli. fullammer. (men så gikk det 7 uker til nesten mens. bekymring ja,hehe )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...