Gå til innhold

stort problem å legge ned tuppa mi(10mnd) trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva vi skal gjøre snart...

Vi har jo prøvd alt...begynnte når hun fikk til å snu seg på magen i rundt 5mnd,da ville hun bare ligge på magen å prate når d egentlig var natta...men typen overbeviste meg om at dette varer som regel ikke så lenge,bare en periode mente han..

Rundt 7mnd ble vi lei dette,for da måtte vi være på rommet å snu henne å legge handa over brystet så hun ikke skulle snu seg,da kom hun til ro...dette kunne ta opp til 1 time!

Så lærte hun seg å sitte,så stå oppi senga og nå gå.

Vi har prøvd å sitte ved siden av senga å synge å hviske,så bare sitte der uten å se på henne så flytte oss lenger og lenger unna.Stå utafor døra å snakke til henne,men da hiver hun bare smokka si,og tvert vi kommer inn så er alt greit igjen og hun står og tuller å flirer bare samt som hun er dødstrøtt.Men hun blir så sint hvis vi legger henne ned eller går ut av rommet.Dette begynner å bli litt slitsomt ettersom jeg har begynnt å gå på skole og er nødt til å gjøre hejmmearbeid etter hun legger seg kl.7-8,for hun sovner jo ikke før 9 tiden og da er det en time til jeg må i seng!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi hadde samme problem når hun snudde seg på magen...

Var først på sparkjøp å kjøpte pose til å ligge i, den funka litt dårlig i senga, så den bruker vi i reisesenga, men var å kjøpte BabyDan sin, den er det fester i siden på så vi strammer under madrassa.Hun har sovet natta igjennom etter at jeg begynte med den..

Vår er 9 mnd og har ligget i den siste i en mnd, det går kjempefint, hun protesterer ikke og legger seg fint.

Gikk inn til henne hvert 5.min noen kvelder men nå legger hun seg bare og ferdig med det.

Håper det er til hjelp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...