Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Ja..vil tro d:) jeg stoler ihvertfall ikke på billigtestene..kan jo være fabrikasjonsfeil osv...om jeg får en positiv grav test så tar jeg en Cb etterpå for å være sikker! klem
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg stoler ikke på de nei. Ei veninne av meg brukte dem og hun var ikke fornøyd. Så her går det i skikkelige tester. Og da kun CB. Dyrt men så får jeg bare vente med å teste til jeg evt går over da..
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2006 Ok. Jeg bestilte strimler fra nettet. Har IKM til uka. Mellom onsdag til fredag. Litt usikker. Men tenker at siden strimmlene er så billig så stoler jeg ikke helt på de. Jeg har også vanlig CB liggende.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg kjøper CB i morra hvis den billige er positiv.. 2 dager over ikm*spent*
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2006 Oi, så spennende Jiter. Du er 2 dager over IKM. Da kan du trygt teste. Masse lykke til. Krysser fingrene for at du er gravid.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Takk:D Tester i morra tidlig siden d er størst konsentrasjon da:) Åååååå...... Grugleder meg:D
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2006 Åh, hvordan klarer du å vente? Hehe. Men når du er 2 dager over IKM kan du teste med utpå dagen urin. Gjorde jeg sist jeg var gravid. Klar positiv. Jeg har IKM til uka. Så om jeg ikke får mensen innen fredag så tester jeg.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Aner ikke.. Jeg er merkelig rolig og d pleier jeg ikke å være når jeg mistenker noe... Da tester jeg samme dag som jeg venter tr.. Men nå er jeg fryktelig rolig... Skummelt.. hehe:) Tenker at d sikkert er syklusen min som har forandra seg eller noe.. Men jeg tester uansett i morra.. Hvis den er positiv tror jeg at jeg besvimer... hehe.. Eller,sånn jeg føler meg nå så kommer jeg t å være nokså rolig.. hehe.. Vet ikke hva som går av meg.. Lykke t på fredag da:D
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2006 Wow. Da er du jammen meg tolmodig. Du må gi oss tilbakemelding med en gang du har tatt test. Spennende. Føler jo på meg at du er gravid nå siden du er 2 dager over IKM. Jeg har mye stikkinger nederst i magen, småkvalm og trøtt. Men føler på meg at mensen kommer til uka.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Min uke..: Natt t søndag våkner jeg kl 5. Får ikke sove igjen. Fikk tatt en lur på dagen da.. Så har jeg sovet urolig frem t natt t fredag. Da våkna jeg kvart på fire.. PLING våken.. I natt sov jeg 7 1/2 time,men jeg var og er så trøtt i hodet... Jeg tisser ofte.. Noen ganger 2 ganger i timen..(men jeg sover hele natta). Prøver å holde meg litt så jeg ikke flyr hele tiden. Men d er i grunnen ikke rart,for jeg drikker mye om dagene.. De siste dagene har brystvortene vært litt såre,men d har ikke vært så ille. Hadde jo vært drit gøy å vært gravid nå. Syns d er så mange her som er blitt gravide i d siste:)
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2006 Ja det er mange som har blitt gravide her nå den siste tiden. Kjempe koslig. Jeg slutta med p-pillene 1 august og fikk en kort mens 30 august. Men spotta 2 dager, og litt blødninger i 2 dager. Så jeg regner IKM fredag. Mulig det er onsdag men er usikker på det. Føler liksom at jeg ikke blir så fort gravid. Vet heller ikke om jeg har hatt EL. Har i hvertfall hatt sex hver dag. Så da er det bare å vente å se.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Åååå... Så spennende da:D Får krysse fingrene masse:) Jeg har gått på metformin den siste mnd så får håpe at d har hjulpet:) Men jeg stikker nå.. Kommer inn igjen i morra tidlig og forteller åssen d gikk:)
**Håper** Skrevet 23. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2006 Ok. Masse lykke til med testinga i morgen tidlig. Gleder meg å høre hvordan resultatet blir. Føler på meg at du får positiv test jeg snuppa:=) Ha en fin kveld. Krysser fingrene for deg. Klem klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 En positiv test er en positiv test uansett merke. Så en billig strimmel vil ikke vise gravid uten att du er det. Det eneste er at noen får opp en svakere strek på strimmelene enn på cb. Hos meg har det vært omvendt, at jeg har fått utslag på strimmelen før cb... De strimmlene er som sagt helt til å stole på når de viser positivt. Men som sagt, så kan de av og til være litt svakere slik at noen får tidligere utslag på cb :-)
Gjest Skrevet 24. september 2006 #16 Skrevet 24. september 2006 Æh... var ikke noe.. Tok to tester.. Begge negative...
SusyQ Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Så kjedelig, Jilter. Bedre lykke neste gang :-)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Takk:) Men tr har ikke kommet enda.. Går i grunnen og venter... Jaja..
*Lykkeliten* Skrevet 28. desember 2007 #19 Skrevet 28. desember 2007 Kom TR?? Jeg testet også¨neg juleaften.. :/ IKM 23desember.. Har enda ikke fått TR.. Venter fortsatt.. Skal kanskje teste nyttårsaften.=) Hvis ikke TR kommer før den tid, det er enda maange dager igjen.. huff det kiler i magen..=)
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2007 #20 Skrevet 28. desember 2007 Vet ikke om du er klar over det, men dette er et veldig gammelt innlegg.....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå