Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 var kjempe kos å få han hjem.. savner han såååå mye.. virker så tomt når han ikke er hos oss.. men en ting provosert meg stort.. jeg sporte om han hadde spist noe på turen hit.. jo svarte han., han hadde funnet noen penger på flyplassen, som han kjøpte seg mat med... altså.. moren hadde ikke sendt med han penger til å kjøpe seg mat med.. for hun hadde ikke penger.. han fløy fra finnmark, til rogaland.. uten penger til mat, eller drikke.. er det mulig!!!! enkelte skulle aldri fått barn...
min tur snart? Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Herregud,det er jo helt tragisk,ja helt enig,det er nok endel der ute som ikke skulle hatt barn. Hadde ikke penger til mat?? skjønner ikke hvordan noen kan være sånn jeg:(
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Men jøss da, er det mulig... ja enig med deg. Noen skulle aldri hatt barn.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det er faktisk mulig å ikke ha penger til mat - men da sender man med ungen matpakke. Det kommer jo også litt an på hvem som betaler reisen mm. Har dere tenkt på det at dersom mor betaler en del av reisen så kan det hende de sulter? Har selv vært i denne situasjonen, og tro meg, det er ikke noe hyggelig. Det hender nemlig at når man bare har 1 inntekt så er det TRANGT økonomisk. Men, hun burde absolutt ha sendt med han matpakke.
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjenner jeg blir sinna! Hva er det for noe snakk om at hun ikke skulle hatt barn?!! Ja, hun burde virkelig sendt med matpakke, ingen tvil, men at hun ikke skulle ha fått lov til å bli mor fordi ungen ikke har fått mat i ca 4 timer det er litt på kanten. (de som reiser alene får ikke de mat på flyet?) Det kan være veldig hardt økonomisk å være aleneforsørger. Spørsmålet man heller kan sette i fokus er Hvordan er det mulig i Norge i DAG og ikke ha råd å forsørge seg selv med barn?!! Det går vist så det suser her til lands hører jeg?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 mor er gift, så de har 2 inntekter.. og nei, barn som reiser alene får ikke gratis mat. og ja, mor og stefar betaler halve biletten.. ærligtalt.. tror du vi har det noe bedre økonomisk?? barnet vil flytte til oss, men får ikke låv hos mor. hvis hun har det sååå trangt økonomisk, at hun ikke kan lage en matpakke til han , når han reiser.. da har hun et problem.. og 4 timer er kun flytid.. med andre ord, de timene han sitter på flyet. så er det venting på 2 flyplasser... hvis du ikke har råd til å gi barna dine mat.. burde du fått dem?? derfor sier jeg. enkelte burde ikke fått barn. hvis du har problemer med å ha penger til mat, med 1 unge.. får du da en til..?? (planlagt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå