Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

symptomer at dere trodde nå er jg gravid liksom...er bare for å høre...koz koz.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri vært "ordentlig" gravid, bare kjemisk gravid i fjor høst. Egget var befrukta og forsøkte å feste seg, men mens kom... Hadde hcg på 34 og kjente det veldig godt i puppene. De var ømme og hardere/fastere - men det kan jo være medisinene jeg hadde gått på som gjorde det. Men i sykluss uten medisiner har jeg aldri ømme pupper før mensen kommer, så jeg inbilder meg at den dagen jeg blir gravid er det puppene jeg kommer til å kjenne det på først:-)

Når skal du teste?

Skrevet

da jeg ble gravid kjente jeg ikke noe før jeg var 4-5mnd på vei. Kun vondt i puppene. Varierer veldig fra person til person.. Ønsker deg kjempe masse lykke til

Mange klemmer

Skrevet

Hei, jeg er i dag 5+1 og har det helt supert... Mitt aller første tegn var at jeg var sulten... Ømme pupper har jeg hatt siden el sprøyta ble satt, og de ble kanskje litt ømmere, men ikke mye..

Som sagt sultfølelsen fikk jeg så og si med en gang. tror jeg gikk opp 3 kg uka før blodprøva. Jeg kjente at jeg var litt "øm" i underlivet, og skikkelig mens-smerter i ryggen.. Jeg testa veeeeldig tidlig GRAVID som du sikkert har fått med deg. nemlig på rugedag 8 (digitaltest) men det kan ha vært el-sprøyta. tok ny test på rugedag 10 og det sto fortsatt GRAVID, tok cb vanlig på rugedag 11 og 12, og begge med et kryss, så da begynte jeg å bli rimelig sikker. Tok blodprøva på rugedag 12, og blodprøva viste hcg i 248. tok ny blodprøve på rugedag 17, og hadde hcg på 1250

jeg har etter blodprøva våkna opp på natta av skikkelige smerter i underlivet, akkurat som om man har magesyke. skikkelige luftknip liksom, og har stått opp flere ganger veldig vemodig, og tenkt at nå har tanta kommet, og alt er over......men neida, bare luft... gudskjelov.

Jeg kjenner at livmora strekker seg, og det var det ingen som sa noe om til meg, at det kunne være skikkelig ubehaglig, til tider skikkelig vondt faktisk. Men jeg er så heldig. er ikke kvalm engang, ikke enda i hvertfall.... Har hørt folk si at du vet selv (kjenner det på deg) at du er gravid, og det er det noe i, man kjenner at noe er der, men vanskelig å beskrive følelsen... Lykke til da!!!

klem

Skrevet

godt å høre som dere sikkert vet testet jg positivt på fredagen...har vært mensmurringer før testen og kjenner til tider spreng stikk i brystene litt uggen helst om kvelden....men som jg sa til min mann..skulle ønske jg spydde som en gris da hadde vist at jg var skikkelig på kjukka....hadde sikkert angret etter på at jg ønsket d...men d er såååå grusomt å vente til ul for å se at spiren er der.....eller ikke......æsj vente vente......:)

Skrevet

Jeg ble kvalm og fikk ømme bryster ca en uke etter innsetting og en uke før testing. Men turde selvsagt ikke tro på at dette var graviditetstegn ... :-)

Mange som sier at man ikke får symptomer så tidlig, men det fikk altså jeg. Har bare blitt mer og mer kvalm etter det...

Andre er jo skapt sånn at de knapt får symptomer i det hele tatt, så det meste er nok normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...